ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دخترم

حال بدی دارم.... ولی خداروشکر

1393/7/24 10:13
نویسنده : حمیده
326 بازدید
اشتراک گذاری

خطاسلام دوستای گلم ناشکری نمیکنم ... خداروشکر ولی روزای سختی دارم یه روز انقدر حالم بد بود رفتم دکتر یه سرم با دوتا امپول بهم داد فشارمم ... 9 رو 6 بود ... نمیدونم ... خلاصه حال بدی داشتم ... برای همه اونایی که دوست دارن به زودی مامان بشن دعا میکنم که به حق محسن فاطمه زهرا وعلی اصغرامام حسین به زودی یه نی نی سالم وعاقبت به خیر خدای محمد نصیبشون کنه ولی حالو روز منو نداشته باشین ...خسته برای همتون ارزوی دل شاد وارامش روحی دارم دوستای گلم برای من ونی نی ام دعا کنید که سالم وبدون دردسر وعاقبت بخیر بیاد بغلم ممنون از همتون ....

راستی سلاله ام خوبه سلام میرسونه به همه خاله هاش ... بچه ام واقعی خاله نداره ولی مجازی کلی خاله دارهچشمک همش میگه مامانی من مواظبتم حالت بده کاراتو میکنم برات ... ولی هنوز از اصل موضوع بی خبره ... فکرکنم فعلا اینجوری بهتره تا یه کم بگذره ... رفته بودم سونو گرافی پیشم وایساده بود بعد که اومدیم خونه گفتم سلاله مامان دیدی من حالم بد بود رفتم دکتر منو حرص نده وگرنه یه روز میبینی وقتی برم اونجا خانوم دکتر میگه دوسه روزنرو خونه اینجا باید بمونی ... اول با اعتماد به نفس گفت عیب نداره مامانی برو بابام پیشم هست صبحم مامان جون میاد منو میبره ... گفتم باشهعصبانیبعد از چند دقیقه بغضش ترکید گفت مامانی توروخدا نررررررررررررررررررررررروخطاگریه

پسندها (7)

نظرات (10)

مامان طاها و رها
24 مهر 93 12:47
سلام گلم این روزهای سخت را به یاد آن روزهای دیدن نی نی خوشگل و سالمت سپری کن. امید به خدا این روزها رفتنین؛و فقط خاطره آن میماند. برای دیدن نانازمون به انتظار مینشینیم
حمیده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه به فکرمی وبهم سرمیزنی
نوشین
24 مهر 93 13:03
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان افسانه
24 مهر 93 16:40
سلام دوست عزیزم شرمنده که نمیتونم زیاغد بهت سر بزنم باور کن خیلی سرم شلوغه دنیا خانم هم فرصت هیچ کاری بهم نمیده البته میدونم اینا عذر تقصیر نیست ان شاالله به سلامتی فرشته نازت میاد بغلت این روزها هم میگذره چه بد خواهر نداری ولی بجاش یه دخل دخمل داری که برات هم دختر هم خواهر هم مادر همه چیزت میشه دختـــــــــــــــــــــــــــــــر و البته اگه قابل بدونی ما هم خواهرهای مجازی میشیممم فرشته خداست الهی بگردم سلاله ماه خاله ست تو مهربونی تکه خیلی مراقب خودت باش گلمممم
حمیده
پاسخ
مرسی افسانه عزیزم ممنون که به فکرمیدنیاروببوس
فاطمه ع
24 مهر 93 17:01
از حاضر جوابی سلاله جان خندیدم خوبی عزیزم؟؟ فندق کوچولوت خوبه؟؟ روبه راهه؟؟ وااااایی حمیده جان یادم ننداز که مردم تا این 3 ماه گذشت هنوزم اسیده معد اذیتم میکنه اما بازم بهتر از قبلم بهتر میشی عزیزم
حمیده
پاسخ
مرسی فاطمه برام دعا کن
خاله
26 مهر 93 14:31
سلام گلم تبریک میگم الهی دخترت خیلی بهت وابسته است خدا حفظش کنه
حمیده
پاسخ
مرسی عزیزم که سر زدی بهم
مامان طاها و رها
27 مهر 93 14:06
سلام سلاله جونم دلمون برات تنگ شده آخه مامانی نمیتونه عکس جدیدتو بزاره، ایشالا هر چه زودتر حال مامانی خوبشه تا روی ماهتو ببینیم[پاسخ
مهربوون
29 مهر 93 10:44
خوبی عزیزززم؟ نی نی خوبه؟سلاله جون چطوره؟...
حمیده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مهربونم کلافه ام خداروشکر ولی حال خوشی ندارم
مامان نی نی
3 آبان 93 0:11
سلام به سلامتی مبارک باشه ایشاالله که به سلامتی به دنیا بیاد خیلی خوش حال شدم وقتی خوندم نی نی داری من که هنوز دارم روی دومی با بابای نی نی چونه می زنم.
حمیده
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا به زودی نوبت نی نی شما بشه
نگار
3 آبان 93 21:13
عزيييزم حميده جان انشالله زووده زود حالت خوب شه و بارت رو بسلامت زمين بذاري،يه ني ني سالم و ماماني،آجي يا داداش واسه سلاله ي نازم،الهيييي بگردم واسه دل نازكش،اذيتش نكن خوب بهش بگو تا باهاش ارتباط برقرار كنه خوب،منم تهوع تموم شد حالا اسيد معده دست از سرم ورنميداره،ايييششششش
حمیده
پاسخ
قربونت برم ایشالا زود خوب بشی
زهرا
4 آبان 93 10:52
حمیده جونم انشاالله زود زود حالت خوب میشه عزیزم مواظب خودت باش
حمیده
پاسخ
سلام زهرا جونم مرسی عزیزم التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد