ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دخترم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دخترا.....

1393/6/10 11:35
نویسنده : حمیده
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم قربونتون برم دلم خیللللللیییی تنگیده براتون .... بچه ها کمک میخوام شدید ... اخر این

هفته مهمون دارم ...ناهار...

میخوام قرمه سبزی ؛ سوفلهء مرغ؛ کشک بادمجون درست کنم ....

دسر: پان اسپانیا؛ژلهء طالبی ... خوبه عایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟ 

کمکم کنید لطفاً عزیزای دلم... 

دوستای گلم کمک کنید .... بگید غذاهایی که میخوام درست کنم خوبه ؟؟؟

پسندها (12)

نظرات (7)

مامان مهناز
10 شهریور 93 15:33
مامان حمیده همه ی اینای که نوشتی عالیه بودند دیگه خوشبحال اون مهمونایی که می خوان بیان خونتون نوش جونشون ، سلیقه ات عالی عالیییییییییییییییییییییییییییی
حمیده
پاسخ
مرسی گلم لطف داری راست راستی خوبه ؟؟؟؟
مامانی و بابایی
11 شهریور 93 10:56
واییییییییییی دلم آب افتاد دوستم بهتر از این نمیشه عالیهههههههههه ما هم دعوتیمممممممممم؟؟خخخخخخخخخخخ
حمیده
پاسخ
اره عزیزم قدمت روچشم بفرمائید
زهرا
11 شهریور 93 18:16
وااااااییییییی عزیزم تو چه هنرمندی خوش به حال اونایی که میخوان این غذا ها رو بخورن معلوم که خوبه از خوبم هم خوبتر عالیه عزیزم
حمیده
پاسخ
مرسی گلم ممنون که نظر دادی زهرا جونم
فاطمه ع
13 شهریور 93 13:07
گشنم شد منم میخام
حمیده
پاسخ
الهی بمیرم ببخشید اگه دلت خواست
مامان افسانه
15 شهریور 93 17:59
دوربین مخفیه عایاااااااااااااا من جنبه شو نداررررررررررررررررم عالیههههههههه دوستم دستت هم درد نکنه الهی همیشه پرکت سفره ات زیاد باشه سلاله ماهمم بوووووووووووووووس
حمیده
پاسخ
مرسی افسانه جونم عزیزم خیلی خوب بود همه مهمونا راضی بودن خستگیم در رفت .... خداروشکر همه چی خوب بود
درآرزوی مادرشدن
26 شهریور 93 11:26
ممنون دوست گلم خداواستون دخترتونا حفظش کنه خیلی ماهه
حمیده
پاسخ
مرسی گلم خدا خیلی بزرگه امیدوارباش عزیزدلم
فاطمه مامان باران
31 شهریور 93 13:28
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم نتم مشکل داشت عزیزم دلم واستون تنگ شده بود سلاله ی عزیزمو ببوس
حمیده
پاسخ
سلام گلم خوبی عزیزم ما هم دلمون تنگ شده بود عزیزم باران گلمو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد