ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دخترم

نی نی دوم ...

1393/12/2 10:40
نویسنده : حمیده
942 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دوستان گفته بودن که چرا از نینی دوم نمینویسم ... عزیزم این نی نی دوم ، ناقلا انقدر منو این چند وقت اذیت کرد که به کل افسرده شده بودم ...وااای خدا تستهای غربالگری ... امینو سنتز ... واای چقدر سخت بود چقدر غصه خوردم ... همین الانم بعد از گذشت 3،4ماه از این ازمایشها بازم استرس میافته به جونم ...فقط از خدا کمک خواستم که بچم سالم وسرحال بیاد بغلم ...در ضمن این نی نی هم خانومه .... حالا چه پیشنهادی دارین برای اسم این خانوم کوچولو ...

لطفا نظر بدید ... 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان افسانه
3 اسفند 93 0:44
سلام حمیده جونم خوبی چه عجب حالا به ما سر نمی زنی لااقل وب خودت میایی شوخی کردم خیلی دلم تنگت شده بود از طرفی هم زیاد نمی تونم وب بیام دنیا تمام وقت در خدمت منهیه همچین بچه وفاداری دارم من یه لحظه از پیشم تکون نمی خوره والا منم میخواستم همین سئوالو بپرسم که چرا از دخمل جدیدمون چیزی نمیگی گفتم بگم میگی ملت فضول شدنولی به نظرم براش از لحظه هایی که حسش میکنی بنویس از موقع هایی که اون تو سکسکه میکنه یا شیطنت میکنه اینا خیلی نابه خیلی ناب خوشبحالت حمیده واقعا این دوران جدای استرسش خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خاص و ناب و عزیزه تو رو خدا برا همه دعا کن منم یادت نره ببخش زیاد شد حرفهام روی ماه سه تاییون رو میبوسم راستی سلاله و غزاله خوبه ها همون پیشنهاد خودت بایی خیلی مراقب خودت باااااااش در پناه حق
خاله نفس
3 اسفند 93 21:52
سلام نازم ای خدای من خانومم استرس نداشته باش شادی باش لذت ببر سمانه من دوست دارم با سلاله به دل نگیری ها دخترت هم خوشگل اما خودت خوشگل تر بودی
حمیده
پاسخ
مرسی خاله ...
مامان نی نی
7 اسفند 93 22:09
سلام راستش اولین اسمی که به ذهنم رسید بعد از تکرار سلاله آلاله بود. می دونم شاید پیشنهاد جالبی نباشه ولی به نظرم به سلاله می یاد.
حمیده
پاسخ
فریما
17 فروردین 94 11:52
انشالله به سلامتی
حمیده
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد