ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دخترم

سلام.............

1393/7/17 9:32
نویسنده : حمیده
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ... این روزا اصلا حال خوشی ندارم ... ببخشید که دیراومدم معذرت ... خجالت

ازهمه دوستای گلم که جویای احوالم بودن ممنونم ... خیلی دوستون دارم .... امیدوارم این روزا

همگی با خبر خوش بیایین هم عید غدیر درراهه ... هم محرم خطاواییییییییییی که چه غم شیرینیه

.... غم محرم و غم امام حسین براش روزشماری میکنم ...ایشالا همه مامانای منتظر دلشون شاد

بشه توی این ماه؛وامام حسین اونارو به ارزوشون برسونه 

انشاءالله

پسندها (8)

نظرات (13)

فاطمه ع
17 مهر 93 10:34
مبارکه حمیده جان پس کوچولوی بعدیدت خودشو نشون داد شک کرده بودم از این غیبتت اما گفتم شاید مشغوله سلاله جان هستی نگو خانم خانما مشغوله یه دونه انگور کوچولو هست مباااااااااااااااااااارکه کوچولوت 2 ماه از فسقلیه من کوچیکتره
حمیده
پاسخ
سلام فاطمه جان حالم بده خیلی
زهرا
17 مهر 93 11:04
سلام حمیده جونم امیدوارم که حالت خوب باشه و دوران خوبی رو بگذرونی عزیزم...خوشحالم که بالاخره آپیدی و ما رو از حالت با خبر کردی... امروز میخواستم بیام توی وب مدل لباست آخه یه پارچه مشکی مانتویی گرفتم میخوام یه مانتو شیک مجلسی باهاش بدوزم حالا نمیدونم چه مدلی واسه موندم توش که چه مدلی بدوزم امیدوارم بتونی کمکم کنی
حمیده
پاسخ
سلام زهراجونم مرسی گلم زهرا یقه دیپلمات بدوز... راسته ساده . شیک
مامان افسانه
19 مهر 93 1:11
سلااااااااااااااااااااااااااااااام حمیده جونم گفته بودی تصمیمشو دارین خدا رو شکر چه زود عملی شد به حق اسم امام علی نی نی تو راهیت صحیح و سلامت بیاد بغلت خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال شدم عزییییییییییییییییییییییییییزم عیبی نداره 3 ماه و بگذرونی بهتر میشی مامان مهربوووووووووووونان شاالله قسمت خودم ههههه فکر کن با وجود دنیاااااا راستی روز کودک هم مبارک سلاله ماه و خوشگل و عسلم باشهههه
حمیده
پاسخ
سلاااااااااااااااام افسانه عزیزم مرسی که بهم سرزدی عزیزم ... ایشالا شما هم به زودی یه نی نی دیگه بیاری خخخخخخ دنیای عزیزمو ببوس گلم دلم براتون تنگ شده ...
فاطمه ع
19 مهر 93 8:40
آخ جون من 1هفته دیگه یا 2 هفته دیگه حالم خوب میشه ولی تو هنوز اول راهی و همش بالامیاری
حمیده
پاسخ
خوش به حالت فاطمه اخه من تا اخرش همینم
زهرا
19 مهر 93 13:09
حمیده جونم عزیزم خیلی خوشحالم برات انشاالله که قسمت همه ی آرزومندها بشه راستی وقت نکرده بودم علنی بهت تبریک بگم مبارکت باشه انشاالله صحیح و سلامت بیاد توی بغلت عزیزم
حمیده
پاسخ
مرسی قربونت برم برام دعا کن خییییییییییییییلی
مامان وبابا
19 مهر 93 15:54
مبارکه عزیزم وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی نی نی کوچولوداریم.....
حمیده
پاسخ
مرسی گلم ممنون که سرزدی عزیزم
مامان طاها و رها
20 مهر 93 14:11
سلام خواهر گلم ببخشید سه چهار روز سرم شلوغ بود نتنستم بهت سر بزنم. دیشب حرم بودم برا شما و نی نی توراهت دعا کردم که سالم باشه الهی آمین دلتنگتونیم
حمیده
پاسخ
سلام گلم وقتی میام میبینم بهم سرزدی خیلی خوشحال میشم عزیزم ...ممنون که دعام کردی
نگار
20 مهر 93 22:41
وااااي حميده جونم،مباركااا باشه،انشالله جفتتون سالم باشيد،ميدونم چه حالي داري،الهي كه زود بگذره،گلم بچه دوم راحتتره،نگران نباش،تا آخر ٤ ماه راحت ميشي،منم باورم نميشد خوب شم،مدام بيمارستان،آمپول و سِرُم،ولي الان ديگه رفع شد،گاهي كه تهوع دارم با قرص برطرف ميشه،ولي الان آب دهن و اسيد معده داغونم كرده،بعضي وقتا گريه ميكنم،مثه الان كه معدم كلافم كرده،برات آرزوي بهبودي و سلامتي دارم،سلاله جون رو ببوس
حمیده
پاسخ
نگارم
مهربوون
21 مهر 93 10:13
سلام عزیزم..چطوری؟ نی نی تو دلت خوبه؟
حمیده
پاسخ
سلام خانوم خانوما ... مهربونم حالم خیلی بده
مامان طاها و رها
21 مهر 93 10:20
سلامی به زیبائی این روز. عیدتون مبارک. بهتری دوست خوبم
حمیده
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم ازت خیلی
نگار
21 مهر 93 22:20
گلم چطوري،يه خبر از خودت بده
حمیده
پاسخ
سلام نگار ... اینجوریم و کم حوصله
✿نسیم✿
23 مهر 93 21:14
باردار شدی؟؟؟؟؟؟ وای عزیییییزم مبارک باشه خیلی خوشحال شدم بخدا عزیزم مواظب خودت باش از حال خودت خبر بده باز ...
حمیده
پاسخ
سلام نسیم جونم ایشالا قسمت شما بشه گلم نسیم خیلی حالم بده
مامان نگار
24 مهر 93 8:50
حمیده جون واقعا بهت تبریک میگم .ایشالا یه کوچولوی ناز و سالم خدا بهت بده .خیلی دلم براتون تنگ شده بود .خوشحالم از دینت و همینطور اومدن اون کوچولوی دوست داشتنی
حمیده
پاسخ
سلام گلم مرسی که سرزدی دوستم حالو روزخوشی ندارم ولی خداروشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد