ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دخترم

یه پسر بیارکه منم یه اقا داشته باشم ...

1393/5/5 0:50
نویسنده : حمیده
286 بازدید
اشتراک گذاری

دوسه روز پیش سلاله داشت بازی میکرد بعد گفت:  مامانی برام یه دختر بیار که باهاش بازی کنم مزاحم تو نشم کارداری...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... niniweblog.com     مخم سوت کشید...niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

جمعه ظهرم  رفت پیش باباش بخوابه گفتم شما باید توتخت خودت بخوابی... یهو گفت:مامانی برام یه پسر بیار که منم یه اقا داشته باشم مثل توکه اقا داری...!!!!!!!!!!!!!!!!!niniweblog.com

مثل تواقا داشته باشم بیاد پیشم بخوابه تنها نباشم....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com       به نظرتون من چی باید بگم به این دختر ...؟؟؟ گفتم چشمniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (9)

نظرات (8)

فاطمه
5 مرداد 93 5:31
الهی فدات شم شیرین زبون خوب حمیده حون واسش اجی بیار دیگه مگه چی میشهخوب بچم دوست داره پیش باباش بخواب دیگه
حمیده
پاسخ
چی بگم والا ... فکرکنم اخر باید تسلیم بشم
مامان نگار
5 مرداد 93 9:00
حمیده جون اسم اسکایپم حلما ست اما اصلا بلد نیستم با این برنامه کار کنم
حمیده
پاسخ
وای من عاشق اسم حلمام... میخواست اس سلاله رو بذارم حلما ولی چون توخونوادهء همسرم گذاشته بودن نذاشتم
محدثه
5 مرداد 93 11:01
واااااای الهی قربونت برم عزیزم ماشااله ماشااله چقد باهوشی نفسم مامانی چه اشکالی داره یه داداش خوشگل واسه سلاله دنیا بیار تا دخترمون از تنهایی دربیاد
حمیده
پاسخ
چی بگم والا...
محدثه
5 مرداد 93 11:40
حمیده گلی منمن نکن دیگه بگو آره سلاله رو خلاصش کن
حمیده
پاسخ
مامان افسانه
5 مرداد 93 12:06
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازهههههههههههههههه بخورمت شیرین زبون مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن فکر کن این بچه ها به چیا فکر میکنن؟؟ تو رو خدا بوسش کن
حمیده
پاسخ
یعنی افسانه جون یه چیزایی میگه به خدا .... مخم سوت میکشه
زهرا
6 مرداد 93 1:59
خاله جون فداش بشه ببین چه باهوشه ماشاالله دیگه بزرگ شده وقتش که براش یه داداش یا آبجی بیاری نازی نازی نازی خیلی دوستش دارم
حمیده
پاسخ
مرسی خاله شما خیلی مهربونی
مامان جون
6 مرداد 93 18:02
ای جان من قربونت بشم. آبنباتم حمیده جون راس میگه طفلک یه آبجی خوشگلی مث خودش واسش بیار
حمیده
پاسخ
انشاءالله هرچی خدابخواد
در انتظار مادر شدن
24 شهریور 93 15:05
سلام عزیز، بهترین هدیه که میتونی به دختر گلت بدی خواهر یا برادر که خودش هم خیلی دوست داره...به وب من هم یه سری بزن...
حمیده
پاسخ
سلام گلم ممنون که سرزدی تو فکرش هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد