ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دخترم

یا امااااااااااااااام رضا

1393/6/15 22:22
نویسنده : حمیده
542 بازدید
اشتراک گذاری

یا امام رضا دلم برات پرمیکشه ... تولد امام مهربانیهارو به همه دوستای گلم تبریک میگم ایشالا هممون به زودی زائرش بشیم ... الان که دارم تایپ میکنم خیلی بغض دارم خیلیییییییییییی...

یا امام رضا شمارو به جان جوادتون قسمتون میدم برای ظهور امام زمان دعا کنید وازخدابخوائیدزودتر ظهورکنن ... شمارو به جان جوادتون قسم میدم مسلمونا وغیر مسلمونای مظلوم رو از دست ظالما نجات بدید ... نسل داعش و صهیونیست اسرائیلی از روی زمین خدا برداشته بشه ... یا امام رضا هممون رو به راه راست هدایت کن ... یا امام رضا دیگه کم کم داره یادمون میره خدائیم هست ... داره یادمون میره بالاخره مارو میذارن تویه قبر تاریکو کوچیک ... یا امام رضا شمارو به جان جوادتون قسم میدم ...منو تنها نذار...من مییییییییییییترسم ... 

یا امام رضا عاقبتمون رو بخیر بکن به حق امام حسین ...

یا امام رضا بچه هامون رو رها نکن همگی با عشق به امام حسین شیرخوردن...

یا امام رضا دستمون رو رها نکن خواهش میکنم ... یا امام رضا تورو به حق جوادت قسمت میدم به تمام دوستای وبلاگی من که منتظر نی نی هستن بچه های پاک ولایق ارزانی کن عیدیشون رو بدید...

یا امام رضا ... یا امام رضا... حاجتمون روبده ... امام رضا دوستت دارم

پسندها (19)

نظرات (30)

مامانی و بابایی
16 شهریور 93 8:40
چقدر قشنگ دعا کردی گلم الهی که حاجت روا بشی عزیزم.
حمیده
پاسخ
مامان جون
18 شهریور 93 10:19
عیدتون مبارک خیلی قشنگ بود........ التماس دعا
حمیده
پاسخ
محتاجیم به دعا عزیزم
زهرا
19 شهریور 93 0:04
حمیده جونم ایشاا... امام رضا عیدی شو بهت بده و حاجت روا بشی من تازه از پیش امام رضا اومدم کلی برای همه تون دعا کردم همش به فکرتون بودم
حمیده
پاسخ
سلام عزیزدلم زیارتت قبول باشه گلم خیلی دوستت دارم بوس
زهرا
20 شهریور 93 0:29
حمیده جون بدو بیا عکس هامو گذاشتم مثل اون دفعه نیس واضحه خخخخ
فاطمه ع
21 شهریور 93 19:07
بابت همه ی دعا های قشنگت فقط میشه گفت الاهی آمین ان شاا.. آقا حاجت روا کنه حمیده جون مارو
حمیده
پاسخ
ایشالا گلم
فاطمه ع
22 شهریور 93 10:26
جانم عزیزم ببخشید شبا حالم خوب نیست زودی میخابم
حمیده
پاسخ
چرا قربونت برم ؟ حالت تهوع داری گلم ؟ نینی خوبه
فاطمه ع
23 شهریور 93 10:26
غربالگریم عقب افتاد باید فردابرم سوزش معده و اسید معده اذیتم میکنه مخصوصا شبا یبوست هم ازیه طرف توچطوری عزیزم ؟؟سلاله جان خوبه؟؟چرا عکس جدیدنمیزاری ازش
حمیده
پاسخ
✿نسیـــم✿
25 شهریور 93 21:37
سلام حمیده جونم سلاله جونی خوبه؟؟؟ نمیگی این نسیم مرده... زنده.... چرا پیداش نیس. حتما من باید بیام؟؟؟ اینه رسمش؟؟ خوبی؟؟
حمیده
پاسخ
الهیییییییییییییی بمیرم به خدا شرمنده شدم عزیزم معذرت میخوام گلم خیلی ببخشید دوستت دارم
✿نسیـــم✿
26 شهریور 93 0:18
سلام عب نداره حالا متشکرم عزیزم چ باحال
حمیده
پاسخ
مامان نگار
26 شهریور 93 8:45
از خدا مي خوام كه تمام دعاهاي قشنگت رو مستجاب كنه .بهترين دعا رو كردي .ايشالا امام رضا همه رو حاجت روا كنه .مخصوصا حاجت مادراي منتظر ني ني رو
حمیده
پاسخ
مرسی گلم نگاررو ببوس
مهربوون
29 شهریور 93 16:10
به ما سر نمیزنی حمیده جون.... چیزی شده؟
حمیده
پاسخ
سلام قربونت برم میام پیشت
مهربوون
30 شهریور 93 10:49
خصوصی گلم
مامان طاها و رها
1 مهر 93 0:26
حمیده جان منتظر خبرت هستم...
حمیده
پاسخ
نگـــــــار
1 مهر 93 22:16
سلام عسیسم،خوووفی گلم،سلاله ی خوشگلم چطوره؟ نیستی نفس؟ چه خبرااا؟حمیده خیلی قشنگ با امام مهربونیا حرف زدی،گریم گرفت..امام رضا عششششقمه.الهی قربونه خودش و گنبدش و صحن و سراش برا من و نی نی و فری جونمم دعا کن با دله پاکت جیگرمی بوس
حمیده
پاسخ
سلام قربونت برم عزیزدلم .... نگار هرچی تودلم بود نوشتم ... نگارندیده عاشقتم
مامان طاها و رها
3 مهر 93 15:18
سلام دوست خوبم، خواهر گلم حمیده جان؛ امروز صبح حرم آقای مهربانی ها نائب الزیاره شما بودیم. آدینه خوبی را برایتان آرزومندم...
حمیده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون متأسفانه ادینه خوبی نخواهم داشت دیروز داییم رو از دست دادم
نگار
3 مهر 93 19:44
فداي مهربونيات
حمیده
پاسخ
مهربوون
5 مهر 93 15:29
وااای..تسلیت میگم.. خدا بیامرزتشون...روحشون شاد و قرین رحمت الهی
حمیده
پاسخ
ممنون مهربون عزیزم ...مرسی که بهم توجه داری
مامان طاها و رها
6 مهر 93 9:22
عزیزم تسلیت میگم. از خداوند خواستارم که بهشت برین جایگاهشان باشه. آمین.
حمیده
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان طاها و رها
7 مهر 93 10:53
سلام خواهر گلم خواستم ابراز هم دردي مارو بپذيري
حمیده
پاسخ
مرسی گلم ممنون عزیزم ... این روزا حالت تهوع امانمو بریده
✿نسیم✿
7 مهر 93 11:33
آره میدونم عزیزم و همین چیزاس ک تحمل آدمو زیاد میکنه
حمیده
پاسخ
زهرا
7 مهر 93 12:23
حمیده جون چرا دیگه به من سر نمیزنی با من قهریی؟؟؟؟؟؟؟؟
حمیده
پاسخ
مامان آنیسا
8 مهر 93 6:50
ایشالا غم آخرتون باشه عزیزم
حمیده
پاسخ
ابجی سجا
8 مهر 93 12:32
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
حمیده
پاسخ
مامان طاها و رها
9 مهر 93 6:52
خواهر گلم سلام پست مخصوص برات گذاشتم حتماً بخونش
حمیده
پاسخ
✿نسیم✿
9 مهر 93 17:22
آپم عزیزم
✿نسیم✿
10 مهر 93 10:10
مرسی عزیزم حمیده جونم چرا آپ نمیکنی وب دختر خوشگلتو؟؟؟
حمیده
پاسخ
نسیم جونم حال خوبی ندارم ... داییم یه هفته است فوت کرده
مامان طاها و رها
10 مهر 93 15:15
حمیده جان سلام حتماً تشخیص دکترت درسته توکل به خدا انشاالله که چیزی نیست منتظر یه ناناز خوشگل و سالم هستیم. آمین
حمیده
پاسخ
مرسی عزیزم
فاطمه ع
11 مهر 93 18:07
عزیزم میشه بیای کمکم نیاز به تجربیاتت دارم
مامان طاها و رها
14 مهر 93 13:13
سلام خواهر گلم چه خبر، یه وقتهای سری بزن از حال و روزت با خبر شیم...
حمیده
پاسخ
سلام گلم رفتم سونو همه چی خوبه
زهرا
15 مهر 93 18:15
حمیده جونم چه خبر؟؟؟؟؟دیگه خبری نشد ازت؟؟؟؟؟؟چی شد بالاخره؟؟؟؟؟
حمیده
پاسخ
سلام زهرا جونم رفتم سونو همه چی خوبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد