ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دخترم

کمک...

1393/5/2 17:05
نویسنده : حمیده
344 بازدید
اشتراک گذاری

شما امشب چی دارین؟!!! واسهء شام وافطار؟!!! من دیگه کم اوردم... هرغذایی بگید درست کردم ... امروزم ازصبح داشتم کارمیکردم به خدا... برای سحر قورمه سبزی گذاشتم ولی نمیدونم افطارو شام چی بخوریم ... اخه ما واسهء افطار برنج نمیخوریم... یه غذای نونی راحته راحت میخوام دیگه جون ندارم پای گاز وایسم ... 

پسندها (12)

نظرات (20)

محدثه
2 مرداد 93 17:11
گلم میتونی سر شب سیب زمینی آب پز کنی و سحر با روغن و پیاز سرخش کنی ..بانون عااالیه من ک وقتی میخورم روز اصلا آخ ماخ در کار نیست!!!!!
حمیده
پاسخ
عزیزم سحری دارم واسهء افطار میخواستم. البته اینم خوبه ولی اقای خونه دوست نداره!!!
مامان جون
2 مرداد 93 19:51
سلام گلم واقعا منم همیشه این مشکل رو دارم . سیب زمینی سرخ کن با گوشت چرخ کرده خیلی هم خوشمزه اس
حمیده
پاسخ
مرسی گلم اره خوشمزه است...
مامان افسانه
2 مرداد 93 20:10
ما که دیگه روزه نمیگیریم چون دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه بپزم
حمیده
پاسخ
شما که اصلا نمیتونی بگیری... مگه دنیا جون شیرنمیخوره...
✿نسیـــم✿
2 مرداد 93 21:48
فداااای تو مهربونم مرسی دختر نازتو هم از طرف من ببوس لینک کنیم؟؟؟
حمیده
پاسخ
اره عزیزم باعث افتخاره چرا که نه؟
✿نسیـــم✿
2 مرداد 93 22:02
عزیزم هر2 وبت لینک شد مرسی ک گفتی خیلی عالیه...
حمیده
پاسخ
خواهش میکنم گلم منم شما رو لینک کردم بانام فندق کوکولو
مامان احسان
2 مرداد 93 23:03
سلام. عزیزم با اجازتون لینک شدید ...نماز و روزه هاتون قبول باشه روی ماه سلاله جون رو ببوسید...راستی ما هم افطارا برنج نمیخوریم همیشه نون پنیر و گردو و سوپ یا آش ...میوه هم همیشه هندوانه یا خربزه باس واسه آقای خونه سر سفره افطار باشه
حمیده
پاسخ
خوشبختم... عزیزم . راستی من یه وب مدل لباسم دارم گلم اگه دوست داشتی لینکش کن. ادرسش تو وبم هست
مامان طاها و رها
3 مرداد 93 0:47
تازه شدیم شبیه هم؛ مثل اینکه این آخرا همه شبیه همیم
حمیده
پاسخ
محدثه
3 مرداد 93 11:33
سلام حمیده جون ..اومدم تا یکم دلداریم بدی الان ک اینا رو مینویسم چشام دیدنیه ..جواد میخواد بره زانوشو عمل کنه خیلی استرس دارم میخوام منفجر بشم دیشب تا صبح هم مامانم باهام صحبت کرده هم خود جواد ولی من خیلی دلم شور میزنه دارم میمیرم حمیده جون ..دیشب هم خواب بد دیدم آی خدا خودت مراقب جوادم باش تورو خدا دعاکن...
حمیده
پاسخ
عزیزدلم ببخشید من الان اومدم... یعنی چی دختر خوب...!!!؟ خوب میخواد بره زانوشو عمل کنه دیگه ایشالا به سلامتی... این کارا چیه ... تومثلاً قرار دراینده مامان بشی... برو برو خجالت بکش دختر...
مامان سودابه
3 مرداد 93 11:57
هی خانمی یک شب زبن به ساندویج کوکو سیب زمینی کوکو سبزی کتلت کشک بادنجان البته با گوشت و عدس میشه حلیم بادنجان که خیلی هم خاصیت داره و مقویه شامی عدس شامی آرد نخودچی کوفته لوبیا گرم سوپ آش جوجه کباب یاکوبیده عدسی شام صبحانه یعنی انواع صبحانه رو افطار بخوری مثلا من دیشب سیرابی داشتم یک شب خیلی عطش کرده بودم آب دوغ خیار داشتم هر کدوم هم خواستی و بلد نبودی بگو تا آموزشش رو بدم بهت عزیز دلم در مورد خاله و عمه نداشتن سلاله هم باید خودت جبران کنی و خواهر برادر براش بیاری کاری که مینا جونم و پسرم کردن تازه می خوان یکی دیگه هم بیاران
حمیده
پاسخ
اره مامان سودابه مامانمم میگه منم بچه زیاد دوست دارم میخوام دست به کاربشم مرسی مامان سودابه از غذاهاتون ولی چون بیشتریاشودرست کرده بودم ناچارشدم کمک بخوام بازم مرسی
مامان سودابه
3 مرداد 93 11:59
دخمله اگر دخمل منی چرا کنج صفحه وبم نباشی پس لینکت کردم عزیزم
حمیده
پاسخ
مرسی مامان سودابه ... خیلی باحالی... ببخشیدا من با مامان خودمم همین جوری حرف میزنم ... مامان من نسبتاً جوونه ومن خیلی باهاش راحتم... راستی من یه وب دیگه ام دارم مدل لباسه... اگه دوسش داشتین لینکش کنین گوشهء صفحه ام هست
بابای گل رخ
3 مرداد 93 14:31
آش رشته با کشک و رب انار فراوان همراه با کوکوی سبزی ( کوکوی تره و پیازچه ! ) ، یک کوچولو هم ژامبون 90 درصد درجه یک با کمی خیار شور سرکه ای ، به اندازه 3 لقمه هم پنیر ماسکارپونه ایتالیایی با کمی گردو ! .
حمیده
پاسخ
وای ممنون گرسنه ام شد
مهربون
3 مرداد 93 19:15
بله عزیزم سر زدم...خیلی هم عالین....
حمیده
پاسخ
مرسی گلم
زهرا
3 مرداد 93 21:11
واقعا امان از دست این افطار و سحر درست کردن آدم عاصی میشه که چی درست کنه خداروشکر ما اکثرا به اصرار پدرشوهرم افطار اونجا هستیم ولی سحر درست کردن خودش یه معضله منم همیشه همین مشکل تو رو دارم راستی این عکس سفره ی افطار خودتونه؟؟؟؟؟خیلی زیباست....
حمیده
پاسخ
مرسی گلم که سرزدی...
زهرا
3 مرداد 93 21:12
راستی ممنون که وب من سر زدید لطفا لینکم کنید
حمیده
پاسخ
محدثه
4 مرداد 93 12:06
سلام چرا پست جدید نزاشتی ؟؟
حمیده
پاسخ
میذارم گلم یه کم درگیر بودم چه خبر از اقا جواد؟
زهرا
4 مرداد 93 12:12
مامانی حمیده به وبلاگ مدل لباس سر زدم عالی بود
حمیده
پاسخ
گلم لطفاً لینکش میکنی؟؟؟
محدثه
4 مرداد 93 14:01
جواد دیروز رفت کرمانشاه واسه جراحی خیلی دوست داشتم برم ولی خودش نزاشت ..با مامانش و باباش رفت تا همین الان داشتم باهاش حرف میزدم از دیروز ظهر که رفتن حدود شصد بار بهش زنگ زدم امروز نوبت دکتر داره البته بعدازظهر ولی همونجا میمونن تا جراحی کنه و بعدش بیان دلم تنگ شده واسه جوادم....
حمیده
پاسخ
ایشالا به سلامتی بره وبرگرده عزیزم...
مامان ماني جون
4 مرداد 93 16:15
ممنونم كه ما رو لايك كردي
حمیده
پاسخ
مامان سودابه
4 مرداد 93 18:27
سلام دخمله رفتم دیدم خیلی قشنگ بود و پر بار البته که با کمال افتخار لینکت کردم راستی خبر نداری عروسهام چه جوری باهام حرف میزنن هر جور دوست داری به حرف خووومنم می کیفم دیگه. میدونی من اصلا به سن اهمیت نمیدم این دلمه که نطق میکنه و طفلک عینو 14 ساله هاست خو البته به افتخار دلهای جوان بیب بیب هورا
حمیده
پاسخ
وای واقعاً باحالی مرسی که لینکم کردی
نگـــــــار
4 مرداد 93 18:37
سلام عزیزه دلم.خوبی گلم..چه خبرا،با روزه داری چطوری،البته دیگه چیزیش نمونده ها،بالاخره برا افطاری چیکار کردی خاانوم،سلاله جونم خووبه؟ مواظب خوبیات باش بوس
حمیده
پاسخ
سلام قربونت برم چقدر خوشحال شدم اومدی بهم سرزدی ... عزیزم درکت میکنم گلم ایشالا زود زود زود بهتر بشی ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد