ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترم

مهمونی

1393/4/15 11:50
نویسنده : حمیده
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها ؛پنجشنبه این هفته 20 تا مهمون دارم... به صرف افطاری وشام...

غیراز مخلفات افطاری قصد دارم شام زرشک پلو بامرغ وقورمه سبزی درست کنم هم نظر بدید 

که چی درست کنم خوبه؟ واینکه اینایی که میخوام درست کنم خوبه یانه؟ بعدم برام دعا کنید

خوشگل بتونم ازمهمونام پذیرایی کنم

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان طاها و رها
15 تیر 93 13:21
از مامان با سلیقه ای مثل شما معلومه که یه مهمونی عالی خواهد شد.
حمیده
پاسخ
مرسی لطف دارید شما
فاطمه مامان باران
15 تیر 93 13:38
عزیزم غذاهایی که انتخاب کردی عالین مطمئن باش یه مهمونی عالی میشه
حمیده
پاسخ
مرسی وای چقدر اعتمادبه نفس میدی
مامان نگار
17 تیر 93 8:26
وای حمیده جون چه تفاهمی .منم پنجشنبه 20 نفر مهمون دارم .ده تا شونم از کرج میان .بیا به هم نظر بدیم که چی درست کنیم .
حمیده
پاسخ
وای چه بامزه .مهمونای من همشون از تهران میان . من افطاری مربا عسل سرشیر حلوا ارده شله زرد پنیرو سبزی سوپ وسالاد الویه شامم زرشک پلوبا مرغ و قورمه سبزی خوبه ؟
مامان نگار
18 تیر 93 10:03
منم برای افطار شله زرد و حلوا و سبری و سوپ و نون پنیر دارم .عین تو مربا و عسل و البته شیره ملایر هم که حتما هست .برای شام اما زرشک پلو بامرغ می ذارم و مسعودم هوس بنیه مرغ کرده که اونم میذارم ..من چون سحر هم مهمون دارم باید فکر سحر هم باشم که فکر می کنم قیمه بذارم .نظرت چیه .واسه تو که خیلی خوبه .
حمیده
پاسخ
عالیه گلم دیروز برات فرستادم عالییه مخصوصاً با دستان هنرمند شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد