ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو9 سالگیت مبارک

دخترم

وقتی سلاله حساس میشه...

1393/5/2 4:57
نویسنده : حمیده
236 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها دیشب تلویزیون داشت غزه رو نشون میداد ...کلی اعصابم خورد شد. خیلی بده خیلی بد چقدر مردمو کشته بودند چقدر بچه های کوچیکو نوزاد... من نمیدونم چرا خدا ریشهء این اسرائیلی ها رونمیکنه...!!! نمیدونم شما براتون پیش اومده یا نه به خدا من اگر کوچکترین خطایی بکنم وپرروبازی در بیارم خدا سریع گوشمو میپیچونه... به قران تعجب میکنم . حیرت میکنم از صبری که درمورد این قوم بی همه چیز داره... واقعاً درحیرتم...  توروخدا وقتایی که با بچه هاتون خوشید میگیدومیخندید برای اونا هم دعا کنید نجات پیداکنن... ببخشید رفتم رومنبر... حالا بگم براتون از سلاله ،همینجوری که تلویزیون داشت این صحنه هارونشون میداد... سلاله چندتا نچ نچ کرد بعد بایه غمی گفت : مامانی من دلم میسوزه اینا جنگی میکنن بچه هارو اینجوری میکنن گفتم مامانی براشون دعا کن... بعد یه دفه با یه غیض وغضبی گفت : بی تربیتا...

پسندها (12)

نظرات (14)

مامان افسانه
2 مرداد 93 7:13
سلام حمیده جونم منم هر وقت میبینم دلم کباب میشه نا خواسته گریه ام میگیره نمیدونم چرا خئا کاری نمیکنه وقتی بچه ها رو تو کفن نشون میده دیوونه میشم الهی که نابود بشن دور از جون ایا چرا اینقدر وحشی ان اخهمگه ادم نیستن چطور دلشون میاد خدا به داد مردم مظلوم برسه قربون دل سلاله نازم بشم بچه فرشته ان اونا خیلی چیزهارو بهتراز ما درک میکنن دعا کنیم براشون فعلا این تنها کاریه که میشه کرد
حمیده
پاسخ
اره افسانه جون منم گریه ام میگیره راستش من همیشه میگفتم این مردم چه حالی دارن روز قدس میرن راه پیمایی ولی الان میگم شاید این الان تنها کار وبهترین کاریه که میکنن
شیداویاشا
2 مرداد 93 11:01
ممنون خاله جون خدا دختر نازت تو رو هم برات نگه داره
حمیده
پاسخ
مرسی عزیزدلم
محدثه
2 مرداد 93 11:15
دورت بگردم نفسم ...چقدر همدردی میکنی گلم
حمیده
پاسخ
مامان جون
2 مرداد 93 12:16
فدای اون شیرین زبونیت خاله جون . ما که کاری ازمون ساخته نیست فقط میتونیم دعا کنیم .ایشالله که خدا کمکشون کنه.
حمیده
پاسخ
مرسی خاله جون انشاءالله
محدثه
2 مرداد 93 13:21
واقعا خدا حق این بچه هارو از اسرائیل بگیره
حمیده
پاسخ
منتظر لطف خدا
2 مرداد 93 14:05
الهی ماشالا به این دختر شیرین زیون . ولی فکر کنم تو روحیه ش اثر منفی میذاره .... نذارین ببینه خواهر من یه بچه ی 5 ساله داره . هروقت تی وی اینا رو نشون میده خاموش میکنه یا بچه شو می بره جای دیگه که نبینه .. البته نمیدونم شایدم اون اشتباه می کنه انشالله هرچه زودتر از این ظلم نجات پیدا کنن .. انشالله امام زمان (عج) خودشون بیان و به داد دل این مردم برسن ..
حمیده
پاسخ
به نظرم هرجفتش درسته هم اینکه نباید ببینه چون توروحیه اش اثر منفی داره هم باید از واقعیت زندگی وظلمی که هست باخبر بشه... راست میگی... عزیزم ممنون که سرزدی گلم
ابجی سجا
2 مرداد 93 16:27
درسته تنهایی رو دوست ندارم ولی . . . دوست دارم تو قلب تو تنها باشم...
حمیده
پاسخ
ابجی سجا
2 مرداد 93 16:27
ممنون خاله جون خيلي خوش اومدين
حمیده
پاسخ
ابجی سجا
2 مرداد 93 16:27
محدثه وبت جي شد؟؟
حمیده
پاسخ
مسدودشد وبش عزیزم
مامان طاها و رها
3 مرداد 93 0:55
ألا لعنة الله علی القوم الظالمیــن...
حمیده
پاسخ
قوم کفتارصفت
مامان سودابه
4 مرداد 93 18:30
عسلی چون خدا دوست داره گوشت رو می پیچونه آخه دلش نمی خواد جز جهنمی ها باشی ولی اونا رو خدا به حال خودشون واگذاشته.اونا قلبهاشون سنگ شده و چیزی تطهیرش نمی کنه جز آتش جهنم که امیدوارم هر چه سریع تر درش افتاده باشن
حمیده
پاسخ
ارزو دارم به زودی خدا رسواشون کنه مرسی مامان سودابه جون
فاطنه مامان باران
5 مرداد 93 5:26
الهی فدات شم شیزین زبون خاله چقدر با احساس و ماهی خدا به دلت نگاه کنه و اونارو نجات بده میبوسمت عسلم حمیده جون ممنونم دوست مهربونم که نگرانم بودی فدات شم یه کم کارام زیاد شده ببخش بابت تاخییرم دوست دارم دوست خوبم
حمیده
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.... واقعاً نگرانت شدم... خوشحالم اومدی و حالت خوبه بوس
آبجی
17 مرداد 93 21:24
حمیده
پاسخ
آبجی
17 مرداد 93 21:29
سلام. واقعا خیلی بده.من که هر وقت عکساشونو میبینم هنگ میکنم باسکوت نیگاه میکنم و غصه میخورم.لطفا به وبلاگ داداش کوچولوی من هم بیاین من هم یه پست درمورد همینموضوع دارم خیلی خوشحال میشم بیاین و اون پست رو هم بخونین.
حمیده
پاسخ
چشم عزیزم حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد