ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دخترم

داداشمو ببینید چه ناز بوده...

1393/5/4 21:54
نویسنده : حمیده
248 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام بچه ها ... مامانا ببخشید من میگم بچه ها توروخدا حلال کنید من احساس راحتی میکنم باهاتون ...niniweblog.com

عکس بچگیای داداشمو ببینید چقدر ناز بوده... انقدر دوست دارم  یه بچه داشته باشم شکل این بچگیای داداشم... البته خداروصدهزارمرتبه شکر به خاطره سلاله جونم ... ولی محمد خیلی ناز بوده نگاش کنین توروخدا...

niniweblog.com راستی توصفحهء 4 هم عکس بچه گیای خودمو گذاشتم ... مقایسه کنید به حرف من میرسید ... محمد خیلی ناز تراز من بوده ... niniweblog.com

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان طاها و رها
4 مرداد 93 22:30
سلام، خیلی با نمکه، هرکجا هست خدا پشت و پناهش ابجی فداش عالی بود
حمیده
پاسخ
خدایی شبیه رها نیست ؟ یه ذره هست دیگه ؟ به مامانمم نشون دادم تونگاه اول گفت شبیهن
محدثه
4 مرداد 93 23:38
ای جانم ایشون آقامحمده واااااای خودمونیما چه خوشگل بوده چندتا عکس جدید از همین امسال آقا محمد بزار خداحفظش کنه....
حمیده
پاسخ
مامان طاها و رها
5 مرداد 93 0:22
اره چهرشون خیلی شبیه همدیگه هستش
حمیده
پاسخ
محدثه
5 مرداد 93 0:37
حمیده هم خوشحالم هم ناراحت خوشحال از اینکه جواد جراحی نکرد و اومد ناراحت از اینکه بازم استرس تا لحظه جراحیش دکترش ول کرده رفته خارج !!!!!!! حالا باید جواد بره پیش یه دکتر دیگه ....من رو باش گفتم دیگه جراحی میکنه و من راحت میشم ولی اینطور نشد
حمیده
پاسخ
بگو هرچی خیره گلم غصه نخور
مامانی و بابایی
5 مرداد 93 7:52
خدا حفظش کنه.
حمیده
پاسخ
مرسی دوستم خوبی؟ خسته نباشی
زهرا
6 مرداد 93 2:01
وای چه دایی خوشگلی چه نازه
حمیده
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد