ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دخترم

افطاری{کله جوش}

1393/4/12 16:58
نویسنده : حمیده
225 بازدید
اشتراک گذاری

من وسلاله جونم امشب میریم خونه مامانم{البته ما که هرروز کارمون همینه جز مزاحمت چیز دیگه ای واسه مامانم ندارم... بماند...} سلاله خانوم هر روز که از خواب بیدار میشه میگه مامانی : اگه میخوای ناهار بریم خونهء مامانجون اینا...niniweblog.com جل الخالق از این بچه...

حالا خلاصه امشبم قراره بریم اونجا ... بابایی سلاله جون چون شبا دیر میرسه خونه مجبوریم خودمون دوتا تنها بریمniniweblog.com  وای خدای بزرگ از قبل به مامانم گفتم واسم کله جوش درست کنه خیلی خوشمزه ومقویه

برای افطارم خیلی میچسبه  نمیدونم امتحانش کردید یا نه؟ من که خیلی دوسش دارم

وای حتی فکرشم گرسنم میکنه با نون سنگک تازه.... وای... 

حتماً درست کنید ...

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان افسانه
12 تیر 93 17:48
سلاااااااااااااااااام به به چه غذایی دست شما درد نکنههههههههه خدا مادر مهربونتونو براتون نگهداره سلاله نازم خیلی ماهی عسلی بووووووووووووووووووووووووووووس
حمیده
پاسخ
سلام ممنون که سرزدین مرسی
مامی آینده
12 تیر 93 23:19
وااااای عزیزم خوش بگذره میدونم دیر گفتم ولی منم دیگه!!!! واقعا خیلی خوشمزس منم عاشق کله جوشم
حمیده
پاسخ
مرسی عزیزم به شما خوش گرشت؟
مامی آینده
12 تیر 93 23:58
عالیییییییییییی بود واقعا دلم واسه دنیای مجردی تنگ شده!!!!
حمیده
پاسخ
فاطمه مامان باران
13 تیر 93 10:18
عزیزم نوش جونت من و شوهرمم عاشق این غذاییم خدا مامانا رو حفظ کنه
حمیده
پاسخ
خیلی خوشمزه است خییییییییییلییییی. ممنون که سرزدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد