ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو9 سالگیت مبارک

دخترم

بازم لباس ندارم ...

1393/5/1 10:54
نویسنده : حمیده
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها خوبید ؟ دوسه روزیه به فکر اینم یه چیز خنک ؛ راحت وبدون دردسر ونسبتاً شیک واسهء خودم بدوزم. دو رنگ تریکو از قبل دارم .زرشکی ومشکی. یه مدلم توی اون یکی وبم هست دیروز داشتم نگاه میکردم خوشم اومد گفتم بدوزمش... 

حالا اگه خدا بخواد. قسمت باشه. وسلاله خانوم اجازه بدن به بندهء حقیر یه تریکو بدوزم واسهء خودم . واسهء تابستون سلاله دودست تریکو دوختم .فشنگ شده الان میپوشتشون . یه تونیک وشلوار دوختم با یه پیراهن. حالا ایشالا که خوب از اب در بیاد ودوسش داشته باشم. اخه واسهء خودم هرچی میدوزم راضی نیستم . حالا وقتی دوختم عکسشو میذارم ببینید ونظر بدید

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان طاها و رها
1 مرداد 93 15:47
شما مامان با سلیقه هرچی بدوزین عالیهیه عکس جدید از سلاله جون بزار دلمون تنگ شده براش
حمیده
پاسخ
چشم عزیزم حتماً
محدثه
1 مرداد 93 16:03
سلاااااااااام عزیزم واااااای چقد شیک و زیبا خوشبحال سلاله جوونی
حمیده
پاسخ
مرسی که انقدر به من اعتماد به نفس میدی
محدثه
1 مرداد 93 16:07
حمیده جوون شما آدرس ایمیل مهدیس رو نداری؟؟؟؟
حمیده
پاسخ
نه والا ... یه بار گفت شاید برم blogfa ولی ادرسشو ندارم نمیدونم اصلاً رفته یا نه!!!
محدثه
1 مرداد 93 18:57
ای بابا چه بد!!!!!!!! یه بارم ب من گفت توی بلاگفا یه وبلاگ داره فکر کنم آدرسشم بهم داد ولی یادم نیست ...حیف شد
حمیده
پاسخ
مامان سودابه
4 مرداد 93 18:34
دستت درد نکنه خیلی قشنگ شدن یک نکته بگم بهت منم دستی به خیاطی دارم و لااقل اینکه لباسهام رو همیشه خودم میدوزم تابستانها همیشه از پارچه کاملا نخی استفاده میکنم آی خنکه و کیف داره انگار نه انگار لباس تنت هست
حمیده
پاسخ
اره خیلی خوبن فقط اینکه همش چروک میشن... ولی تریکو اینجوری نیست...
آبجی
17 مرداد 93 21:37
سلام خوش به حال سلاله خانوم. مامان ما که کارمنده و درعین حال درسم میخونه برا همون نمیتونه برا ما لباس بدوزه.
حمیده
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد