ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

دخترم

ساقهء فلفل یا سیم تلفن...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1393/4/31 23:12
نویسنده : حمیده
204 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفته بودیم خونهء مادرشوهرم . پدر شوهرم رفته بود از تو حیاط فلفل کنده بود اورده بود واسهء سرسفره بیشترم به خاطره من . اینم بگم که همهء فلفلا روهم خودم خوردم!!! یه پیش دستی پر فلفل بود.!!! بگذریم... قبل از این که اذان بگه وبریم سر میز شروع کنیم به غذا خوردن ، سلاله رفت نشست سرمیز ، من داشتم از دور وراندازش میکردم؛ یکی از فلفلا روبرداشت تو دستش کلی نگاش کرد تقریباً دوسه دقیقه تودستش اینور اونورش کرد... بعد گفت:!!!! این چرا اینجوریه؟!!! گفتم :چه جوریه؟ بقیه ام همین سئوال براشون پیش اومده بود که مگه چه جوریه؟!!! گفت :چرا سیم تلفنش اینجوریه؟؟؟ من فهمیده بودم منظورش چیه ولی چیزی نگفتم. ولی دیگران مات ومبهوت نگاه میکردن که سیم تلفن فلفل کجاشه؟؟؟!!! با اصرار بیشتر وهمچنین تأکید بیشتر گفت: بابا میگم چرا سیمش اینجوریه ؟!!!! بقیه که تازه فهمیده بودن منظور سلاله ساقهء فلفله کلی خندیدن... منم گفتم مامان اون سیم تلفن فلفل نیست! اون ساقه اشه که وقتی به بوته اش بوده کندنش الان یه ساقهء کوچولو داره... 

به خدا من تعجب زده وبعضی موقع ها در مونده ام از سئوالایی که میپرسی... وحرفایی که میزنی دختر مامان... بعضی وقتا مخم تابniniweblog.com ورمیداره نمیدونم در قبال سئوالهای عجیب وغریبت چه جوابی باید بدم... این یکی که حالا خیلی خنده دارو پیش پا افتاده بود... خدا بعدیشو به خیر کنه...

پسندها (11)

نظرات (6)

فاطمه ع
31 تیر 93 23:30
سلام حمیده جان ممنون که به وبم سرزدی من دورادور مطالبت رو میخوندم البته که دوست میشم سلاله جانت خیلی خوشگل تشریف دارن ماشاا.. التماس دعا عزیز
حمیده
پاسخ
مرسی گلم خوشحالم کردی
مامان افسانه
1 مرداد 93 1:33
ای جانم عسل خانم خیلی شیرینی یعنی وقتی خوندم اگه دم دستم بودی گازت میگرفتم خدایا چقدر بچه ها پاک و معصومن خیلی نازن دوستت دارررررررررررررررررررررررررررررم سلاله خوشگلمممممممممممممممممممممممم
حمیده
پاسخ
مرسی خاله دنیا جونو ببوس. اتفاقاً سلالهء من عادت داره اونایی که خیلی دوسش دارن احساساتی میشن براش ساعت میذارن .بچه ام دیگه عادت کرده بغضی وفتا خودش واسهء خودش ساعت میذاره
مامان و باباي محمدباقر
1 مرداد 93 9:59
سلام وبلاگ قشنگی داری... استفاده کردم دوست داشتی پیش ما هم بیا
حمیده
پاسخ
مرسی عزیزم حتماً
سایه
1 مرداد 93 10:45
سلام عزیزم خیلی بامزه بود مرسی که من سر زدی عزیزم سلاله جون از طرف من ببوس
حمیده
پاسخ
ممنون گلم مرسی که سرزدین
محدثه
1 مرداد 93 16:05
الهی قربونت برم عسلکم شما چقد شیرین زبونی میکنی آخه ..... هههههههههههههههه عالی بود حمیده گلی جون
حمیده
پاسخ
مرسی محدثه جونم
زهرا
6 مرداد 93 2:05
سلاله جون ماشاالله خیلی خوش زبونه خیلی سوال های با مزه ایی میپرسه کلا باهاش حال میکنم حمیده جون
حمیده
پاسخ
مرسی ولی من اینجوریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد