ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

دخترم

حتماً امتحان کنید...

1393/4/15 15:50
نویسنده : حمیده
187 بازدید
اشتراک گذاری

       

برای داشتن پوستی شفاف ؛رفع عطش ؛لاغر شدن واز بین رفتن چربیها حتماً پیشنهاد میکنم این

کارو انجام بدید صبح که از خواب بیدار میشوید یک لیوان را پراز اب کرده ویک عدد لیمورا دوتکه

کرده درون اب بیاندازیدودر حین اینکه مشغول انجام کارهای روزانه هستید این لیوان اب را که

طعم لیمو به خوردش رفته بنوشید وگاه گاهی لیمورادرون اب بفشارید لیوان را در طول روز 8 

بار با همان لیمو ها پراز اب کنید وبنوشید...

حتماً امتحان کنید...

 

پسندها (4)

نظرات (2)

نوشین
16 تیر 93 9:44
ممنونم عزیزم
حمیده
پاسخ
خواهش میکنمعزیزم
مامان نگار
17 تیر 93 8:31
حمیده جان من از یه نرم افزاری به اسم فوتو فونیا استفاده کردم .البته توی گوشی .شاید تو سایت هم باشه که حتما هست اما من نرفتم
حمیده
پاسخ
ممنونم عزیز دلم وای چقدر سخت که سحرم هستن اره قیمه خوبه عزیزم .اگه سبزی کافی هم داره قرمه سبزی هم خوبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد