ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 روز سن داره

دخترم

مامانی فکرکنم باید ابروهامو کوتاه کنم...

1393/4/13 15:12
نویسنده : حمیده
164 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com سلاله امروز رفت جلوی ایینه اول یه کمی خودشو ورنداز کرد بعد دستشو گذاشت رو یکی از ابروهاش وگفت: مامانی ابروم درد میکنه فکرکنم باید ابروهامو کوتاه کنم...niniweblog.comبازم از اون حرفای تاریخی بودا... حالا من که همینجور متعجب دارم نگاهش میکنم دوباره با قیافهء حق به جانب ونگاه عاقل اندر سفیه گفت باور کن مامان باید حتماً برم کوتاهش کنم تا خوب بشه....!!!

پسندها (5)

نظرات (5)

مامی آینده
14 تیر 93 13:08
ای جونم خاله الهی من قربونت برم !!!!!!!چه حرف جالب ایشاله بزرگ بشی درس بخونی مهندس بشی یه دکتر بیاد خاستگاری شما اون وقت ابروهاتم کوتاه کن
حمیده
پاسخ
خیلی وروجکه خیلی!!!
مهربون
14 تیر 93 15:42
ای جانم بچه ها همینن...زودی یاد میگیرن
حمیده
پاسخ
خلیی جلوش کم میارم
فاطمه مامان باران
15 تیر 93 13:31
فدات بشم شیرین زبون عجله نکن خودشون کوتاه میشن میبوسمت
حمیده
پاسخ
مرسی خاله شماهم باران جونو ببوسید
رکسانا
17 تیر 93 2:48
ای جونم چقدر با مزه حرف میزنه این خانم گل
حمیده
پاسخ
ممنون خاله جون
هستی مامی
17 تیر 93 11:13
حمیده
پاسخ
کم اوردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد