ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دخترم

نقاشی های سلاله

1393/4/14 0:24
نویسنده : حمیده
219 بازدید
اشتراک گذاری

 این عکس یه انگوره با برگهای سبزش {خودش میگه}

 این یه دختر خانومه که زیر نور خورشید وایستاده

 اینا هم چند تا اقا پسرن

همهء اینارو خودش برام توضیح داده چند وقته همش میگه مامانی نقاشیامو بنداز تواینترنتتniniweblog.com

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مریم
14 تیر 93 4:57
سلام از سلاله جان بخواین خونواده رو نقاشی کنه. خطهاش خیلی خوبن اگر بخواد بعدا طراحی یادبگیره. امیدوارم مثل مامانس هنرمند باشه.
حمیده
پاسخ
مرسی خاله من خودمم نقاشی میکنم بامداد رنگی ولی از نقاشی های سلاله راضی نیستم!!!
مهربووون
14 تیر 93 15:45
چه بامزست نقاشیات عزیزم♥
حمیده
پاسخ
مرسی خاله ولی من راضی نیستم خودم نقاشی میکنم بامداد رنگی
فاطمه مامان باران
15 تیر 93 13:34
ای جوووووووووووونم هنرمند کوچولو بلاخره از مامانی به ارث بردی دیگه خیییییلی قشنگ کشیدی عزیزم امیدوارم یه روز یه نقاش بزرگ بشی گلم
حمیده
پاسخ
ممنون خاله نظر لطفتونه
ساحل
21 تیر 93 12:55
خیلی قشنگ کشیده
حمیده
پاسخ
ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد