ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دخترم

حلوا...

1393/4/11 12:45
نویسنده : حمیده
210 بازدید
اشتراک گذاری

بهتون پیشنهاد میدم حتماً این حلوا رو درست کنید بسیار خوشمزه است 

مامانای خوشگل حواستون باشه که ما هرچی درست میکنیم اول از همه باید به فکر سلامتی 

بچه های گلمون باشیم ...

اول از همه باید یه بسته خرمای بزرگ داشته باشیم از این خرماها هست که خیلی چسبناک وسفته معروف به خرمای دشتستان.....

به روش بن ماری یا به روش خودمونی روی بخار کتری نرمش میکنیم....

موادی که توی حلوا میریزیم.... 

پودر زنجبیل،پودرپسته،پودرگردو، ترجیحاً گردو وپسته رومیتونید تیکه های درشت بذارید...

حالا برید سربزنید ببینید خرماهاتون نرم شده...

از روی بخار کتری بردارید چند دقیقه یاشایدم 1ساعت ورز بدید بستگی به زورو بازوتون داره...

بعد از اون یه کیسه فریزر بردارید یه طرفشو ببرید روی میز پهن کنید

خرمای نرم شده رو روی کیسه با وردنه بصورت یک لایهء 1یا 2سانتی صاف کنید

موادی رو که از قبل اماده کردید رو روی لایهء خرما بریزید ومثل رولت بپیچید وبعد مثل عکس بالا  

حلقه حلقه ببرید... قبول باشه نوش جونتون حتماً درستش کنید وبهم بگید که دوست داشتید یانه؟

niniweblog.com تقدیم به همه مامانای درجه 1

بازم بهم سربزنید ...

حتماً... منو سر سفره افطار دعا کنید

پسندها (6)

نظرات (5)

خاله سارا کوچولو
11 تیر 93 13:26
سلام سلاله جون... من سارام.. 18 تیر دوسالم میشه . بخاطر تولدم مسابقه برگزار میکنم.... اگ بخوای تو هم میتونی تو مسابقه شرکت کنی . مسابقه اینطوریه که نی نی ها عکساشونو برام میفرستن و من مسابقه میزارم که کدوم نی نی خوشگل تره و بعد برنده اعلام میشه... اطلاعات بیشتر در وبلاگ مسابقه ای برای نی نی ها!!! sarajoon91.niniweblog.com
حمیده
پاسخ
وای چه بامزه حتماًسرمیزنم
فاطمه مامان باران
11 تیر 93 15:37
سلام عزیزم من فعلا درستش نکردم ولی فکر میکنم خیلی خوشمزه باشه اگه اشتباه نکرده باشم جنوبیه خدای من با دلم خواست حتما درستش میکنم ممنونم دوست گلم
حمیده
پاسخ
والا دقیقاً نمیدونم کجاییه؟ولی اینو میدونم که خیلی خوشمزه است
فاطمه مامان باران
11 تیر 93 16:07
عزیزم خصوصی داری
حمیده
پاسخ
بله گلم ممنون میخواستم نظرتون روبدونم؟ منم با شما به شدت موافقم. من خودم خیلی بهش علاقمند شده بودم ولی این اواخر چیزایی میبینم که باورش برام سخته.... نمیدونم شایدم من خیلی بد بینم
مامان نگار
12 تیر 93 11:05
عالیه رفتم که درستش کنم
حمیده
پاسخ
درست کردی بهم خبر بده
مامی آینده
13 تیر 93 0:00
به به یادم باشه یه بار درست کنم
حمیده
پاسخ
خیلی خوشمزه اشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد