ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخترم

شیرین زبونیات

1393/4/1 17:42
نویسنده : حمیده
236 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مینویسم برای تو... تا فردا بخوانی به یادم...

بعضی وقتا حرفای فیلسوفانه ای میزنی که وقتی یادش میافتم مخم سوت میکشه!!!

یه روز داشتی تلویزیون میدیدی یکی به یکی گفت :متقلب!

تو هم همینو گرفتی گفتی :

مامان :متقلب یعنی چی؟!منم که نمیخواستم اصلاًبا کلمهء دروغگو اشنا بشی 

گفتم:یعنی کسی که وقتی سئوالی ازش میپرسن راستشو نمیگه!

گفتی:یعنی وقتی مامانش ازش میپرسه {جیش} داری میگه ندارم...!!!

ادامه مطلب یادتون نره...

هرکس حالتو میپرسه ومیگه چه خبر؟

میگی: سلامتی شما خوب هستین؟niniweblog.com

یه بارداشتم کوفته درست میکردم اومدی پیشم گفتی مامانی چی داری درست میکنی؟

گفتم:کوفته ،ساکت شدی رفتی دنبال بازیت!

وقتی سفره روانداختمو کوفتهء اماده شده رواوردم سر سفره گفتی:

اهان...مامانی فکرکردم حرف بد زدی...!!!niniweblog.com

یه بار به دایی محمد بالحن شوخی گفتم بی ادب...

یه روز که رفتیم خونه مامانجون اینا گفتی :دایی محمد من میخوام داداش داشته باشم بهشبگم :بی ادب

              niniweblog.com

یه بار بدوبدو اومدی پیشم گفتی مامانی منم داداش دارم منم که تعجب کرده بودم گفتم :داداش

تو هم خیلی مصرّانه وطوری که انگار میخواستی به یادم بیاری گفتی:

اره دیگه... داداش دارمممم.....خونه مامانجون اینااااااااا........ دایی محمّدniniweblog.com

دایی محمد همیشه بهت میگه عشق دایی محمد کیه؟ توأم میگی من

یادته ... یه بار بابایی گفت نفس من ومامانی کیه توگفتی من،گفت عمرمن ومامانی کیه گفتی من، گفت زندگی من ومامانی کیه گفتی من گفت عسل من ومامانی کیه گفتی من 

گفت عشق من ومامانی کیه؟ تو باقاطعیت تمام گفتی من عشق دایی محمدمniniweblog.com

امروز 1393/05/02وقتی پای لپ تابم نشسته بودم گفتی :مامان اینجوری بشین 

نگا کن اینجوری{کمرتو صاف کردی ومنظورت این بود که صاف بشینمو قوزنکنم}...

niniweblog.com

پسندها (12)

نظرات (8)

مامان عرفان
1 تیر 93 20:31
سلام دوست خوبم . ممنون که به وب ما سر زدید .
حمیده
پاسخ
خواهش میکنم گلم همچنین شما
مامان عرفان
1 تیر 93 20:32
خاله سانی
1 تیر 93 21:38
ای جونممممم عزیز دلمم چقدر شیرین زبون و با نمکی خاله
حمیده
پاسخ
باورکن کم اوردم
فاطمه مامان باران
1 تیر 93 22:09
سلام عزیز دلم دختر ناز و ماهی دارین خدا حفظش کنه ممنونم به وب ما سرزدین خیلی خوشحال شدم فهمیدم دخترامون هم بیمارستانین منم با افتخار لینکتون میکنم سلاله ماه و میبوسم از اشناییتون خوشحال شدم
حمیده
پاسخ
همچنین گلم خیلی خوشحالم کردین
مامان نگار
2 تیر 93 10:31
خیلی باحال بود .ببوس دختر بامزه ات رو
حمیده
پاسخ
نظرلطفته شماهم نگار جون روببوس
کفشدوزک
2 تیر 93 10:46
خدا حفظش كنه دخترتونو الهي تا هميشه باهم سالم و خوشبخت زندگي كنيين ممنونم از اينكه به من سري زديد براي من دعا كنيد
حمیده
پاسخ
حتماًعزیزه دلم توروخدا ناراحت نباش روزی که از رحمت خدا ناامید بشیم روزای نابودیمونه گلم
مامی آینده
13 تیر 93 0:06
بله................
حمیده
پاسخ
رکسانا
17 تیر 93 2:44
سلام خدا حفظش کنه این شیرین زبونو
حمیده
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی که به ماسرزدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد