ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دخترم

همکاری سلاله

1393/4/1 12:55
نویسنده : حمیده
164 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز و امروز خیلی خسته شدم niniweblog.com

یکمی بیشتراز معمول کارداشتم،جدیداً احساس میکنم احساس مسئولیت سلاله خیلی بیشتراز قبل شده

وقتایی که من خیلی کار دارم  همش میپرسه مامانی اخه خسته میشی انقدر کارمیکنی niniweblog.com

منم بهش توضیح میدم که اگه همه باهم کمک کنن یه نفر خسته نمیشهniniweblog.com

وقتی دقت میکنم میبینم یه کمی میره تو فکر وبعد میگه مامان منم میخوام کمکت کنم

niniweblog.com

منم میگم که بره واتاقشو جمع وجور کنهniniweblog.comادامه مطلب یادتون نره...

کارهایی که به عهده سلاله گذاشتم:

1- اول از همه مرتب کردن اتاقشniniweblog.com

2-اوردن وبردن وسایل سفره غذا niniweblog.com

3- مسواک زدن niniweblog.com

4- لباس پوشیدن ودراوردن،کفش پوشیدن ودراوردن

5- وقتایی که میخوام جاروبرقی بکشم خیلی دوست داره میدم اتاقشوخودش بکشه، یه دستمال کوچولو هم بهش میدم اتاقشو گرد گیری میکنه{ بین خودمون بمونه وقتی حواسش نیست یه بار دیگه خودم میکشم}niniweblog.com

قربونش برم

پسندها (5)

نظرات (1)

مامی آینده
13 تیر 93 0:06
آفرین آفرین سلاله خانوم شده
حمیده
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد