ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

دخترم

زخم دست سلاله

1393/4/28 23:52
نویسنده : حمیده
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره ؛

امروز سلاله پوست دستش کنده شده بود فقط در همین حد نمیدونم خودش پوست دستش وکنده بود یا به جایی خورده بود ؛ اومده پیشم میگه مامانی من الان این دستم پوستش کنده کرده؛ ودیگه نمیتونم کمکت کنم ؛ فقط میتونم بایه دست کمکت کنم تا دستم خوب بشه؛ !!!

niniweblog.com

پسندها (10)

نظرات (5)

مامان افسانه
29 تیر 93 2:59
ای جانم فدای پوست دستت بشم عزیزکم قربون دل مهربونت که این همه مامان نازتو دوست داری که همش به فکر کمک به مامانی گلتی عزیزم بووووووووووووووووووس برای انگشت نازت
حمیده
پاسخ
مرسی خاله جون این شبا التماس دعا
محدثه
29 تیر 93 13:05
الهی قربونت برم نفسم
حمیده
پاسخ
خدانکنه خاله جون ایشالا به سلامتی عزیزم . اگه نزدیک بودیم خودم واست میدوختم
محدثه
29 تیر 93 13:07
سلام حمیده وااای مدل لباس های جدیدی ک گذاشتی عالیه بعد رمضان عروسی داییمه میخوام یا این مدلا بدوزم یا بخرم اگه گیرم بیاد
حمیده
پاسخ
مهربوون
29 تیر 93 18:01
الهی ...نگران مامانشه خب زودی خوب میشه
حمیده
پاسخ
مرسی خاله
مامان سامیه
31 تیر 93 8:29
سلام عزیزم خوشحال شدم که به وبلاگ دخترم سر زدید .ویک دوست جدید پیدا کردم .وبلاگ دخترتون ولینک میکنم وخوشحال می شم که شما هم همین کارو انجام بدیدو هر روز به ما سر بزنید
حمیده
پاسخ
مرسی گلم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد