ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترم

رازیانه

1393/4/26 15:44
نویسنده : حمیده
224 بازدید
اشتراک گذاری

رازیانه از نظر طب قدیم ایران گرم وخشک است. 

رازیانه اثر زیادکنندهء شیررا در زنان شیرده دارد.

اشتهااورو مقوی است.

نفخ وگاز معده رااز بین میبرد.

قاعده اوراست

برگهای رازیانه ادرار اوراست.

جوشاندهء ریشهء رازیانه ملین مسهل است.

روغن تخم رازیانه کرم روده را از بین میبرد.

حالت تهوع را از بین میبرد.

رازیانه به علت داشتن هورمون زنانه رشد دخترها را جلو می اندازد.

رازیانه مغز را فعال می کند.

دردهای مفصل را برطرف می کند.

اشتها را زیاد میکند.

 برای از بین بردن درد ارتروز روغن رازیانه رادر محل درد بمالید.

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

محدثه
26 تیر 93 16:35
سلام حمیده جونم خوبی ؟؟دلم برات تنگ شده ..سلاله جونی خوبه ؟؟چه خبر بدون ما خوش میگزره ..دیگه نتونستم تحمل کنم اومدم فقط درباره فوتبال نوشتم و گفتم به جواد تا با اینترنت خودش گزارش تخلفم رو بده تا سریعتر وبلاگم رو مسدود کنن ... خداروشکر مسدود شد و راحت شدم ..حالا شاید یه وبلاگ توی بلاگفا درست کردم اگه شد خبرت میکنم ..ولی توی نی نی وبلاگ تا بچه دار نشم نمیام ..تازه حمیده گلی .جهیزیه گرفتم نمیدونی چه زوقی دارم تا برم بچینمشون توی خونم ...حمیده نمیدونی چی شد!!!!!!جواد تصادف کرد وااااااای حمیده قلبم داشت از سینم کنده میشد ..ناگفته نباشه که همیشه میام به وبلاگت سرمیزنم .به اونیکی هم سرزدم و یه نظر دادم عالی بو....د ..توروخدا توی این شبا واسه منم دعا کن دوست دارم سلاله رو ببوس .فعلا بای
حمیده
پاسخ
سلام محدثه جون خوبی؟ وای چه بد که تصادف کردین بازم بیا هم خوشحال شدم هم سورپرایز
مامان طاها و رها
26 تیر 93 16:51
سلام خوشحالم که اومدیییییییییییییییییییییییییییییییی
حمیده
پاسخ
مرسی ممنون از نگاهتون
مامان افسانه
26 تیر 93 20:25
مرسی دوستم خیلی مطالب خوبی تو وبت داری
حمیده
پاسخ
ممنونم گلم
محدثه
28 تیر 93 14:14
سلام حمیده جون خوبی یه سوال ؟؟؟؟وبلاگ مهدیس کجاست؟؟؟؟؟ فکر کنم برش داشته !!!!!1چه بد
حمیده
پاسخ
والا نمیدونم فکرکنم مسدود شده. راستی jarakhti.ir رو دیدی؟ برو لباس عروساشوببین
مامان سودابه
30 تیر 93 16:04
سلام عزیزم ومالیدن آردش همراه با ماست پوست را سفید و شفاف می سازد. وبت قشنگه و البته مفیده دخملی ممنون که به من نوه های گلم سر زدی راستی موضوع مهمی نیست.نگران نباشید.درست میشه
حمیده
پاسخ
مامان مریم
31 تیر 93 14:25
سلام مامان حمیده طاعاتتون قبول ان شاء الله . البته رازیانه بلوغ پسران رو هم بعقب میندازه
حمیده
پاسخ
سلام عزیزم چه جالب نمیدونستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد