ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

دخترم

شاید چندروزی غائب باشم...

1393/4/19 9:06
نویسنده : حمیده
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم میخواستم بگم من شاید چند روزی نباشم ... 

من یه وبلاگ دیگه دارم که حتماً باید روش خیلی بیشتر کار کنم، یه وبلاگ کاریه که داداشمم هم به خاطره من خیلی براش زحمت کشیده که همین جا ازش خیلی تشکر میکنم. طراحی لوگوی وبلاگم رو به عهده داشته که بازم ازش تشکر میکنم. تقریباً ازچند روز بعداز عید دارم روش کار میکنم که تراز بالایی تو گوگل داشته باشه دیروز داداشم سراغ گرفت که چرا به روز رسانی نمیکنم؟!niniweblog.comمطلب جدید نمیذارم؟!niniweblog.comخلاصه که کلی عصبانی وشاکی که چرا رسیدگی نمیکنم تا بالاخره نتیجه بگیرم....؟؟؟niniweblog.com

داداشم خیلی گله...niniweblog.com راست میگه من چند وقته پشت گوش انداختم... حالا گفته دوباره پیگیر میشه باید پیشرفت کرده باشم...

خلاصه دوستای گلم داستان این بود... شما هم برام دعاکنید...دوستون دارم.

راستی خوشحال میشم شما هم بهم سربزنید ونظر بدید خیلی خوشحال میشم ومطمئنم که نظرات شما باعث پیشرفتم میشه... فعلاً خدانگه دارتون... 

jarakhti.ir یا لطفاً خوشتیپ باشید...

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان افسانه
19 تیر 93 11:49
موفق باشی دوستممممممممممممممم ولی زود با عکسها و مطالب جدید از سلاله عسل برگرد
حمیده
پاسخ
ممنون ایشالا به زودی میام...
خاله
19 تیر 93 11:53
سلام خانومم خیلی ممنون بله بیشتر شبیه من هست تا مامانش اسم وبلاگتون رو توی لیست دوستان اد میکنم بازم سر بزنید به ما دوستتون دارم
حمیده
پاسخ
ممنون گلم
مامانی و بابایی
21 تیر 93 8:48
عزیزم دلم برات تنگ می شه قول بده زودی بیایی. موفق باشی دوست گلم
حمیده
پاسخ
قربونت برم هستم برای مطالب جدید فعالاً خیلی وقت ندارم
خاله سانی
21 تیر 93 23:56
موفق باشی دوست خوبم.خدا داداش گل و مهربونتونو حفظ کنه
حمیده
پاسخ
مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد