ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترم

سلام بچه ها...

1393/4/25 14:03
نویسنده : حمیده
177 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم واستون تنگ شده بود گفتم شاید چندروزی غائب باشم ولی نه تااین حد...!!! مثلاً رفتم که به اون یکی وبلاگم رسیدگی کنم ... الان تقریباً 4روزه که اینترنت ندارم به هرجا زنگ میزدم جواب سربالا میدادن !!! الان شانسی مودمو روشن کردم دیدم سبز شد کلی ذوق کردم....تشویق

پسندها (4)

نظرات (2)

محدثه
30 تیر 93 11:38
گلم چخبر از مهمونیت ؟؟؟میدونم باوجود میزبانی مثل شما همه چی عاااالی از آب دراومده ....حالا کیا اومده بودن ؟؟؟؟خوشبحال این مهمونا!!!!!!!!!!
حمیده
پاسخ
مرسی خداروشکر بد نشد ممنون که سر میزنی بهم.
m.h
30 تیر 93 17:50
کار زیادی انجام نمیدم ..خودم خیلی دوست دارم بیام
حمیده
پاسخ
شما؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد