ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

دخترم

فرزندم راچگونه نصیحت کنم تا اثر گذار باشد؟

1393/4/18 12:52
نویسنده : حمیده
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

1- عبرت اموزی: وقتی فرزندان خود را برای اصلاح بدرفتاری شان پند می دهید، از همسالانی بگوئید که به جهت رفتار مشابه،دچار مشکل شده اند؛ عاقبت بد انان عبرت اموز است.

2- یاداوری نعمت ها: نعمت های خدای بزرگ{ پدر،مادر،سلامت،امکانات و...} را یاداوری کنید> کودک که متوجه نعمت های الهی باشد، کمتر به سمت خلاف می رود. این شیوهء قرانی است.

3- فرض مخالف: هنگام نصیحت، اورا متوجه سازید که اگر به بدرفتاریش ادامه دهد، ممکن است خداوند نعمت ها را از او بگیرد.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان افسانه
19 تیر 93 1:22
عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود
حمیده
پاسخ
مرسی
خاله سانی
21 تیر 93 23:57
قشنگ بود عزیزم ببخشید که من یه مدت کمتر بهتون سر زدم همش درگیر این بودم که وبلاگ بنیتا رو تا تولدش به روز کنم.امیدوارم که دلگیر نباشید
حمیده
پاسخ
نه عزیز دلم چرادلگیر! دوست دارم بیشتر بیای پیشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد