ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دخترم

همیشه ربیع الاول رو دوست داشتم

1393/10/3 13:47
نویسنده : حمیده
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم .... یه کم حال روحیم بهتره البته الان خوبم ... یه ساعت دیگه میبینی یه جور دیگه ام اصلا دست خودم نیست خیلی بهش فکر کردم ... ولی دست خودم نیست الکی میزنم زیر گریه .niniweblog.com.. ولی امیدوارم که دیگه خوب باشم ... جواب اولین ازمایشم نرمال بوده وگفتن جنسیت دختره .... niniweblog.com

خدایا تا الان ازت ممنونم وازت میخوام بقیه اشد هم به خیر بگذره خداحون ... فقط تو میدونی که این روزا چه روحیه بدی داشتم ... خدا جونم همه چیزو به خیر بگذرون ... خدایا بچم سالم بیاد بغلم ... خدایاااااااااااااااااااااniniweblog.com

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان دینا
3 دی 93 13:48
خدا رو شکر اومدی
حمیده
پاسخ
مرسی دوستم
مامان دینا
3 دی 93 13:49
مگه چیشده چرا روحیت این جوریه
حمیده
پاسخ
سلام عزیزم ازمایشای غربالگریم مشکوک بود
خاله
4 دی 93 11:46
سلام مبارک ناز گلم آبجی نازم تو حامله شدی حساس شدی زود گریه میکنی من اینقدر احساسی هستم که برای چیزیای خوشحال کننده هم گریم میگیره اما این گریه کردنم نشانه ضعف من نیست من این جوری بار اومدم دست خودم نیست بخوام بخندم هم جو محیطی که اونجا هستم رو به کل عوض میکنم خنده هام از ته دل ایشالله تو هم همیشه خنده به لبت باش
حمیده
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی که میایی باهام حرف میزنی عزیزم مامان منم مثل توء ... همیشه اشک تو چشاش چمع میشه حتی تو خوشی
خاله
7 دی 93 11:53
من اسم سمانه دوست دارم با سلاله جان
حمیده
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد