ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 17 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دخترم

حال و هوای این روزای سلاله

1393/10/3 13:59
نویسنده : حمیده
454 بازدید
اشتراک گذاری

 این روزا خیلی از سلاله غافل شدم ... اونم نامردی نمیکنه وخیلی شیطونی میکنهniniweblog.com ... خیلی ... جدیدا هرجیزی میخواد باید عملی بشه ... منم که بی حوصله ... فقط وقتی کم میارم گریه میکنم ...فقط باباش به دادش میرسه وبه عقیده من داره خیلی ام لوسش میکنه ولی همسرم معتقده که من خیلی حساس شدم وهمش میگه چرا حرص میخوری !!! نمیدونم شایدم حق با اونه ... 

من به سلاله هنوز واضح موضوع رو توضیح ندادم ...فقط گفتم که مامانا برای اینکه بخوان بچه بیارن ممکنه چند روز برن بیمارستان ....niniweblog.com

خخخخخخخخخ سلاله : مامان تو برو بیمارستان من میرم پیش مامان جون ....  

من : سلاله اذیتم کنی میرم بیمارستانا!!! عصبانیسلاله: من از خدامه منم میرم پیش ماماجون جشن دوباره من

تعجب بابای سلاله بهش میگه نصفه بابا !!! سلاله یه روز گفت بابایی نمیخواد برید بیمارستان بچه بیارید ول کن بابا یه نصفه بسه دیگه دوتا نصفه که نمیشه ازکولت برن بالا!!!! ما:خنده

سلاله :مامان چرا اینقدر دلتو گنده کردی !!!! من:niniweblog.comخندونک

سلاله:مامان حتما پیرشدی چون هم دستت درد میکنه !!! هم مثل پیرزنا دلتو گنده کردی!!!

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان نگار
9 بهمن 93 9:36
خوشحالم كه بهتر شدي .مباركه ايشالا .مي بينم كه يه آبجي خوشگل قراره براي سلاله جون بياري .منم دوست دارم اگه بچه دارشدم يه آبجي براي نگار داشته باشم .اينجوري خيلي خوبه ن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد