ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترم

امان از این زبونت...

1393/4/17 18:57
نویسنده : حمیده
187 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم یه کم استراحت کنم ... تا دراز کشیدم . سلاله اومد نشست کنار تخت پیشم گفت: اخی عزیزم ... مامانی قالیچه ام شستی دستات درد میکنه ، اب میخوری برات بیارم ؟ منم با اخم گفتم نه! گفت: اخه داشتی به مامانجون میگفتی تشنمه ! گفتم روزه ام نمیتونم بخورم.... گفت :خودم دستاتو ماساژ میدم غذاتم درست میکنم . تواستراحت کن!!! تعجب تودلم گفتم توجیب مارونزن غذادرست کردن پیشکش...!!!

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان افسانه
18 تیر 93 1:01
فدای شیرین زبونیت عسل خانم چقدرماهی خوشبحال مامان گلت که همچین دخمل عالی و مهربونی داره بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
حمیده
پاسخ
مرسی خاله اخه دیروز به یاد بچه گیاش یه کار بدی کرده بود اگه تو وبلاگ خونده باشید مثلاً بااین حرفا داشته عذرخواهی میکرده!!!!
مامان نی نی
18 تیر 93 6:44
سلام پس دختر شما هم سن پسر منه شما چی ؟ به فکر دومی نیستید؟ شوهر من تابع سیستم تک فرزندیه و من دلم یکی دیگه می خواد.
حمیده
پاسخ
نه گلم تک فرزندی خوب نیست هم بچه گناه داره هم برای خودمون سخته در اینده... من اگه خدابخواد به فکرش هستم
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
18 تیر 93 11:23
سلام خداببخشه.چقدرشيرين زبانه. خداحفظش كنه. ممنونم ازاينكه به وبلاگ ماسرميزنين.
حمیده
پاسخ
ممنون خواهش میکنم
مامان پرنیا
18 تیر 93 11:32
سلام عزیزم وب قشنگی داره خدا دختر نازتو برات حفظ کنه
حمیده
پاسخ
ممنون گلم مرسی که سرزدی
محدثه
26 تیر 93 16:37
الهی قربونت برم عزیزم
حمیده
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد