ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخترم

خیلی ناراحتم....

1393/4/17 15:53
نویسنده : حمیده
181 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی خیلی خیلی .... ناراحتم اعصابم خورده... طوری که الان دوست دارم بشینم های های گریه کنم niniweblog.comسلاله خجالت نمیکشی!!!niniweblog.com دیگه الان 4سال و4ماهت شده .... واقعاً خجالت داره بچه ای که انقدر حرفای گنده گنده میزنه !؟ کارای ادم بزرگارو انجام میده؟! { جیش میکنه توشلوارش} خیلی عصبانی ام...

niniweblog.com اصلاً انگاری با دستشویی رفتن مشکل داری !!! هزار بار گفتم انقدر دستشوییتو نگه ندار سریع برو بعد بیا بازیتو بکن ...  امروز صبحم تا از خواب بیدار شدی دیدی من دارم با مامان جون صحبت میکنم پاشدی گفتی گوشی رو بده من میخوام صحبت کنم منم دادم . یهو بعد از چند دقیقه بدو بدو رفتی سمت دستشویی که دیگه نتوستی خودتو نگه داری وای................ چه روزی بود امروز niniweblog.com niniweblog.comدست تنها با دهن روزه قالیچه جلوی درو شستم ... خیلی خسته ام وتشنه هنوز نتونستم با خودم کنار بیام... هنوز بهت بی محلی میکنم الان که اینو مینویسم ساعت 3:55 بعدازظهره  متعجبم ازکار امروزت...niniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان افسانه
18 تیر 93 1:04
ههههههههههههه خوب بچه خواسته با مامان جونش صحبت کنه دستشوییش مزاحم شده عزیز دلم خوب برو دستشویی چکاریه اخه نفس
حمیده
پاسخ
مامان و باباي محمدباقر
18 تیر 93 9:49
زیاد ناراحت نباش... درست میشه
حمیده
پاسخ
اخه خیلی برم گرون تموم شده... سلاله خیلی عاقله ولی بازیگوشیاش همیشه کار دستش میده!!!
مامان نگار
18 تیر 93 9:58
خودتو ناراحت نکن .به قول المو این یک پیش آمده و پیش میاد.همه بچه ها اینجورین .یکی کمتر یکی بیشتر .اما کلا تشویقش کن که زود به زود بره .چون نگه داشتن ادارار تو دختر بچه ها ممکنه باعث رفلکس ادارار و مشکلات عفونی بشه .سعی کن که از این راه توجیه اش کنی
حمیده
پاسخ
ممنون که اومدی عزیزم چشم حتماً
مهربوون
19 تیر 93 21:06
خب بچست دیگه...اینقد سخت نگیر...همین که قد 1روز بهش بی محلی کنی کافیه... بچه ها از دستشویی رفتن فرارین... یکی از آشناهامون بچش همینجوره 4 سالشه بیشتر اوقات که میخنده جیش میزنهمعلوم میشه که داشت و نرفته دستشویی کار مامانای بیچاره فقط زیاد میشه...خوب میشن...نگران نباش
حمیده
پاسخ
مرسی که دلداریم میدی دوست خوبم
مامانی و بابایی
20 تیر 93 0:48
عزیزم قبول باشه طاعات شما. اشکال نداره ناراحت نباش محیا جونم الان یک سال از پوشک گرفتم ولی بعی وقتا که مشغول بازی کردنه یادش میره بگه البته اینم بگم که دخترم تو رختخوابش جیش نمیکنه
حمیده
پاسخ
سلام گلم سلاله هم همینطور، همیشه دیر میرفت دستشویی ولی دیگه اینجوری نمیشد!!! واسهء همین شوکه شدم وخیلی ناراحت... مرسی که سرزدی
مامانی و بابایی
20 تیر 93 0:49
با اجازه لینکتون کردم
حمیده
پاسخ
باعث افتخاره
فاطمه مامان باران
23 تیر 93 19:41
سلام عزیزم بعضی اوقات پیش میاد ولی نذار ادامه داشته باشه اخه واسه کلیش ضرر داره باران بعضی اوقات که تنبلی میکنه میگم کلیت باد میکنه میترکه از اون روز ترسیده و تند تند دستشویی میره اخه بچه یکی از فامیلامون اینجوری میکرد الان کلیش ناراحت شده منم از اون روز ترسیدم سلاله جونو ببوس گلمدر ضمن عزیزم خصوصی داری
حمیده
پاسخ
ممنون ببخشید من چند روز اینترنت نداشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد