ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو9 سالگیت مبارک

دخترم

عاشقونه هایی که مامانم واسم میخوند

1393/4/11 16:38
نویسنده : حمیده
321 بازدید
اشتراک گذاری

حسنی ما یه بره داشت ، بره شو خیلی دوست میداشت ، بره چاق وتپلی ،زبروزرنگ وتقلیدست کوچولو پا کوچولو ، پشم تنش کرک هلو خودش سفید سمش سیاه سروکاکلش رنگ حنا... همه رو حفظم هم خودم هم مامانم ...niniweblog.com

 گربه مصظفی بلاست دشمن مرغ وجوجه هاست... گربه پوری شیطونه هی میره بیرون از خونه.... گربه لیلی باهوشه اما زیاد بازیگوشه.... و.....

 کدو قلقله زن توندیدی پیرزن والا ندیدم بلا ندیدم به چرخ گردون ندیدم به سنگ تق تق ندیدم به جوز لق لق ندیدم قلم بده ولم بده بذار برم.... و....

 شلمرود یک ده باصفا بود همه چیزاش به جا بود 

اینور ده باغستون اونور ده باغستون میون ده حموم بود همه چی به ده تموم بود یه سگ داشت یه خرداشت یه بزداشت یه اشتر دراز داشت یه غاز داشت یه خروس قشنگ داشت......و.... 

الاغه یورتمه میرفت توکوچه ها الاغه چرا یورمه میری دارم میرم باربیارم دیرم شده عجله دارم ... الاغه خوب ونازنین سردر هوا سم در زمین یالت بلندوپرمو دمت مثال جارو  یه کمی به من سواری میدی؟ نه که نمیدم  چرا نمیدی؟ واسه اینکه من تمیزم پیش همه عزیزم اما توچی موی بلند روی سیته ناخن بلند واه واه واه... و...

خیلی روزای قشنگی بود...

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی آینده
13 تیر 93 0:00
وااااااای چه مامان مهربونی خدا نگهش داره
حمیده
پاسخ
مرسی گلم همچنین
فاطمه مامان باران
13 تیر 93 10:06
وای یاد اون روزا بخیر خدا همه مامانای گلو حفظ کنه
حمیده
پاسخ
وافعاً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد