ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 7 روز سن داره

دخترم

خیاطی

1393/4/10 0:17
نویسنده : حمیده
210 بازدید
اشتراک گذاری

هورا...niniweblog.comبالاخره مانتو وشلوارمو دوختم...

 

 بچه ها بهترازاین نتونستم عکس بندازم ....

درضمن من از هرچیزی که برای خودم میدوزم ناراضیم این مانتورو هم چون گل گلیه خیلی دوسش ندارم ولی تو تنم هرکی دید گفت بهت میاد وخوش فرمه......نمیدونمniniweblog.com

لباس سلاله روهم خودم دوختم... بچه ها اینجا خیلی خسته ام دارم ازخستگی وا میرم ... به خدا دیگه نمیکشم هم کلاس هم کارای خونه هم خیاطی الانم که ماه رمضونه سحری افطاری ....وای....niniweblog.com

 اینو برای عید دوختم...

 اینم واسه عید دوختم...

 اینم یه کت دامنه که دقیقاً پارسال ماه رمضون دوختم...

 این یه مانتو مخمله که پارسال زمستون دوختم...

 اینم یه سرهمی که خوب نیافتاده....

یه عالمه ام لباس مجلسی دوختم که دیگه خسته بودم عکسشو ننداختم...  

دیگه چیزی که ازدستم برمیاد .... ببخشیدniniweblog.com

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان نگار
10 تیر 93 8:34
کو کجاست ؟چرا عکسشو نذاشتی ؟زود بذار ببینیم .
حمیده
پاسخ
باشه میذارم عزیزم اخه میترسم بگیید چقدر زشته چون خودم خیلی به دلم ننشسته
مامی آینده
10 تیر 93 11:23
ایول بدو بدو بزارش
حمیده
پاسخ
گذاشتم ولی مسخره ام نکنیدا..........
حمیده
10 تیر 93 12:32
اره عزیزم ولی ازهمش ناراضیم .... الان دارم یه تاپ مجلسی میدوزم بالاتنه لباس عروسه ولی من دارم قهوه ای طلایی میدوزم واسه خودم دوختم عکسشو میذارم
mahdis
10 تیر 93 14:06
اتفاقا منم دنبال یه خیاط خوب برای مانتوم میگردم
حمیده
پاسخ
مهدیس جان کجایی؟ محل زندگیتو میگم؟
خاله سانی
11 تیر 93 2:21
افرین به مامان حمیده ی هنرمند.خیلی قشنگه مبارکتون باشه
حمیده
پاسخ
مرسی گلم شما لطف داری
مامان نگار
11 تیر 93 8:59
خیلی قشنگ دوختی حمیده جون دستت درد نکنه.کاش نزدیک ما بودی و مارو هم درمیافتی .ایول به خانم خیاط
حمیده
پاسخ
خواهش میکنم عزیزدلم جسارتاً شما محل زندگیتون کجاست؟
فاطمه مامان باران
11 تیر 93 12:34
سلام به هنرمند بزرگ خیییییلی قشنگ شده عزیزم خوش به حالت با همچین هنری که داری مبارررررررکت باشه تو شادی ها بپوشیش عزیزمسلاله جونو ببوسین
حمیده
پاسخ
مرسی گلم نظر لطفتونه
مامان نگار
12 تیر 93 11:06
ما تهرانیم شما کجایید؟
حمیده
پاسخ
کرج
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد