ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 3 روز سن داره

دخترم

باغ پرندگان

1393/5/9 14:50
نویسنده : حمیده
403 بازدید
اشتراک گذاری

 این دوتا قرقاوول واسهء خودشون ازادانه میگشتن...

لطفاً ... ادامهء مطلب...

 به این طاووس پشت سرسلاله دقت کنید

 اسم این پرنده هارو نمیدونم ولی انگار که خدا نقاشیشون کرده بود رنگ منقارشون روببینید...

 این کاسکوء یه تخمه ای میخورد

 اینجا سلاله داشت ازاین وسیلهء سرگرمی بچه ها بالا میرفت ودیگه ترسیده بود چون مناسب سنش نبودنه

نظرات (47)

مامان طاها و رها
10 مرداد 93 11:55
منتظرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
حمیده
پاسخ
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:44
نمـی دانـَم… آلزایـمر بودی یا عـشق؟! از روزی کـه مُبتلایَت شُدم خـودم را از یـاد بردم…
حمیده
پاسخ
فاطمه ع
10 مرداد 93 18:06
منتظرم
حمیده
پاسخ
mahdis
10 مرداد 93 20:36
معلومه بهت خوش گذشتها
حمیده
پاسخ
سلام خوبی؟ چرا رفتی؟ اومده بود سراغتو میگرفت
mahdis
10 مرداد 93 22:19
عکسش..................باورم نمیشه. دختره گلتو ببوس تپولو خیلی بامزس
حمیده
پاسخ
منم
mahdis
10 مرداد 93 23:20
شایدم جراحی پلاستیک کرده حالا جدا کدوم خودشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمیده
پاسخ
همین دومی دیگه بابا
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
10 مرداد 93 23:48
سلام لطف داری خاله جون ....شما و دختر نازتون ماهید
حمیده
پاسخ
خاله سانی
11 مرداد 93 1:24
عزیزم عکسات خیلی خوشگلن ایشا.. همیشه تو تفریح و شادی باشی
حمیده
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان افسانه
11 مرداد 93 6:48
خانم خانما خوشگل من چقده ناااااااااااااااااااااز شدی عسلی تپلییییییییییییییییییییییی عکسهارو که دیدم گفتم کاش زودتر دنیا اینقدری بشه ولی یه لحظه احساس کردم چه قدرررررررررررررررررررررررر برای این روزهاش دلم تنگ میشه دست مامان بابای گل و مهربونت درد نکنه که شکا رو به همچین جای خوشگلو با صفایی برده بودن بوووووووووووووووووووووووس
حمیده
پاسخ
ایشالا دنیا جونو عروسش کنی چشم به هم بزنی میگذره
مینا
11 مرداد 93 10:00
سلام از کاربرای گذشته فقط شمائید که به حرفای این دختره محدثه اهمیت میدی!!! خیلی بی تربیت وبی نزاکته... من خیلی خواهرانه ومحترم بهش گفتم دختر خوب چرا دروغ میگی چرا عکس یه دختر معصوم رو جای خودت گذاشتی؟؟؟ میتونست اگه دوست نداره حرفای من رو تأئید نکنه... برید ببینید چه حرفای بدی به من زده ؟؟؟ اون نمیدونه من میشناسمش... گفتم مگه مامان خودت چه عیبی داره که ...؟؟؟ گفتم به ایرانی بودنت افتخارکن... خوب اگه دوست نداشت خوب نظرمو تأئید نمیکرد که دیگران ببینند ابروش بره... چرا انقدر فحش میده توهین میکنه... چرا بعضی ادما اینجورین؟؟؟ شما قضاوت کنید توروخدا... خیلی ناراحت شدم بهم این همه توهین کرده... من فقط راهنمائیش کردم ... اگر دوست نداشت تأئید نمیکرد ولی چون میخواد بگه خیلی ریلکس وبرحقه تأئید میکنه... هم به من هم به بهار میگه بی خانواده....!!! شما قضاوت کنید کسی که انقدر توهین میکنه بی خانوادست یا من...؟؟؟
حمیده
پاسخ
مامان لیلی
11 مرداد 93 10:03
همیشه به گردش خانوم خانوما امیدوام همیشه کنار مامان و بابا بهترین لحظه ها رو توی زندگیت داشته باشی بوووووووووووووووووووووس
حمیده
پاسخ
مرسی خاله جون
فاطمه ع
11 مرداد 93 11:08
همیشه به شادی
حمیده
پاسخ
مرسی گلم
مامانی
11 مرداد 93 15:25
خصوصی فرستادم
حمیده
پاسخ
مرسی گلم
زهرا
11 مرداد 93 21:58
وای چه پرنده های خوشگلی سلاله جونم هم خیلی خوشگل شده ممون که زود زود به سر میزنی حمیده جون بازم بیا منتظرم
حمیده
پاسخ
چشم عزیزم منتظر عکسات هستم
مامان طاها و رها
11 مرداد 93 21:59
سلام گلم این حرفهارو تورخدا نزن ما کی باشیم، خیلی دوستون داریم عکسهارو دیدم خیلی جالب بود،فقط یه کمی سرم شلوغ بود بازم ببخشید
حمیده
پاسخ
باورتون نمیشه ولی حس خوبی نسبت بهتون دارم ... مطمئنم حسم بهم دروغ نمیگه واشتباه نکردم شما دوست خوبی هستید حتی اگه نبینمتون
مامان ارشیا
11 مرداد 93 22:26
سلام 13 شهریور عروسی دادشمه هنوز یه لباس مناسب پیدا نکردم. خودم دنبال یه لباس شیک با دامن پف و ترجیحاً پوشیده می گردم. میشه اگه سایتی دارید واسه خرید اینترنتی کمکم کنید.
حمیده
پاسخ
... خودم چندتا لباس دارم که یا نپوشیدم یا یکبار پوشیدم اگه مایلید درموردش صحبت کنیم من سایتم درمورد مدل لباسه و اگرمایلید برای فروش هم دارم
مامان ارشیا
11 مرداد 93 22:53
دور کمر من 42 لباس های فروشی تون رو اگه بشه می شه ببینم. همون تور که گفتم پوشید با دامن پف و تو مایه لباس های خرم سلطان
حمیده
پاسخ
من متأسفانه پوشیده ندارم فقط یه دونه دارم استین کوتاه راسته ساتن سبز ... اصلاً هم نپوشیدم... بقیه اش یا دکلته است یا بندیه اهان راستی یه دونه ام دارم مدلی که شما میگی دامن تمام کلوش ساتن زرشکی فوق العاده نازه ولی استین پفی کوتاه ... ولی من سایزم 38-40 اگه بخوائید گشادش میکنم
مامان ارشیا
11 مرداد 93 23:53
مرسی ممنون
حمیده
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان سامیه
12 مرداد 93 8:40
سلام دوست من نماز وروزه تون قبول اگر موافق باشیم بیا باهم تبادل لینک کنیم خیلی خوشحال میشم
حمیده
پاسخ
سلام گلم بله عزیزم با افتخار
فاطمه ع
12 مرداد 93 19:43
ای وای ببخشید اول نشناختم نمیدونستم یه وب دیگه هم دارید راستی سلام یادم رفت عزیزم ممنون خوبم فعلا دارم استراحت میکنم هنوز نتونستم دکتر برم از بس که شلوغ شده این چندروز مجبور شدم 4شنبه ساعت7 عصر نوبت بگیرم دعا کن برام همه چیز بچم خوبه خوب پیش بره وسلامت باشه آخه بچه برادر شوهرم سندرم دان داره و اولین نوه بوده بچه من دومی هست والان همه منتظرن که بچه من سالمه... حساسیتشون رو درک میکنم اما واقعا استرس میگیرم
حمیده
پاسخ
نه قربونت برم انشاءالله که صحیح وشالم باشی هم خودت هوبچه استرس نداشته باش
مامان 93
12 مرداد 93 21:08
خوشحالم خوبی در کنار دخملت
حمیده
پاسخ
سلام عزیزم چه عجب از این ورا!!!!!!!!!!!!!!!
مامان جون
12 مرداد 93 22:18
به به خانوم خانما رفته باغ پرندگان خوش گذشت ، همیشه به تفریح خوشگل خانوم حمیده جان باغ پرندگان تهرون یا چهار باغ کرج
حمیده
پاسخ
نه عزیزم لویزان خیلی قشنگ بود اگه نرفتی حتماًبرو
الهه مامان ساينا و سامي
12 مرداد 93 22:43
چرا چي شده
حمیده
پاسخ
اخه فکرکردم عکس گذاشتی عزیزم
مامان الهام
13 مرداد 93 1:35
سلام خانومی ممنونم که به وب ما سر زدین شما هم هزار ماشاالله دختر خیلییییییییییی نازی دارین خدا حفظش کنه
حمیده
پاسخ
ممنون گلم مرسی
مامان سامیه
13 مرداد 93 8:37
سلام عزیزم شرمنده شرمنده .ببخشید شما چند وقت پیش معنی اسم دخترم وپرسیده بودید ومن متوجه نشدم سامیه یعنی زن بلند مرتبه واز القاب حضرت زینب می یاشد
حمیده
پاسخ
خواهش میکنم گلم اشکال نداره ... قشنگه به اسم دختر من میخوره
مامان طاها و رها
13 مرداد 93 19:17
حتمتاً در اولین فرصت
حمیده
پاسخ
فاطمه مامان باران
14 مرداد 93 11:51
سلام عزیزم همیشه به گردش و شادی عزیزم امیدوارم لبات همیشه خندون باشه و تک تک روزای زندگیت خوش باشه ماهم اینجا رفتیم خیییییلی قشنگه مخصوصا دریاچش راستی عزیزم با دوستان وبلاگی کرج میخوام قرار بزارم اگه مایلی بیای بهم خبر بده گلم سلاله جونو ببوس
حمیده
پاسخ
کجا قرار بذارید ؟ چه خوب؟ چه جالب؟ کیا هستن؟
مامانی
14 مرداد 93 21:48
همیشه ب شادی عزیزم
حمیده
پاسخ
مرسی قربونت برم
فاطمه ع
15 مرداد 93 10:02
نه زیاد فقط اول صبح یکم هست ترم تابستونی ورداشتم و الان دستم مونده تو حنا هی کتابارو نگاه میکنم هی آه میکشم آخه حوصلم نمیکشه برا خوندن
حمیده
پاسخ
وای چه بد....
فاطمه ع
15 مرداد 93 10:07
حتما عزیزم این حرفا چیه؟؟ اگه خدا لایق بدونه
مامانی و بابایی
15 مرداد 93 11:27
این دو روز خوب مشکوک میزنی دوست جونی نکنه خبرایی هست؟؟
حمیده
پاسخ
فاطمه ع
15 مرداد 93 12:04
کی؟؟؟
حمیده
پاسخ
مامان فرشته كوچولو
16 مرداد 93 16:12
سلام حميده جان، بله من مشهد هستم، حتما براتون دعا ميكنم ، شماهم از دعاي خير براي من و نينيم فراموش نكنيد خدا سلاله رو براتون حفظ كنه
حمیده
پاسخ
سلام گلم چشم حتماً شما هم حتماًمنو یاد کنید
مامان طاها و رها
17 مرداد 93 2:02
سلام گلم شب آدینتون بخیر و خوشی
حمیده
پاسخ
فاطمه ع
18 مرداد 93 10:06
سلام حمیده جان خوبی؟؟ سلاله جان خوبه ان شاا..؟؟ یه چندروزی حالم خوب نیست حوصله ندارم حالت تهوه ام از امروز بیشتر شده راستی عزیزم من به خربزه حساسیت دارم نمیتونم بخورم خیلی کم دیروز مادر شوهر آورد خوردم دیشب تا صبح گلوم درد میکرد
حمیده
پاسخ
اخی عزیزم منم حساسیت دارم گلودرد میشم وگلوم میخاره....ولی با پررویی تمام میخورم عیب نداره حالت تهوع روباید تحمل کنی من تا ساعت اخر میزدم
فاطمه ع
18 مرداد 93 10:15
راستی حمیده جان من قـــــــــــــــــــم ساکن هستم شما کجایی؟
حمیده
پاسخ
عزیزم میری حرم منو دعا کن یادت نره ها ما کرجیم
مهربوون
18 مرداد 93 12:44
آخی عزیزم ... بهت خوش گذشته حتما خیلی سلاله جوننی... خوش باشی خانومی
حمیده
پاسخ
مرسی خاله جونم
ابجی سجا
18 مرداد 93 15:22
داشتن یه حامی ؛ شیرین ترین چیز تو زندگی آدمه ! چه زن باشه ، چه مرد..... چه آشنا ، چه غریبه ! چه خانوادت ؛ چه دوستت ! کاش آدما اینو بفهمن ...
حمیده
پاسخ
مامان سمین
19 مرداد 93 0:48
سلام حمیده جان از اینکه به وب منو عرفان سرزدید ممنون سلاله قشنگ رو از طرف من ببوس بازم به ما سر بزن.با افتخار لینک شدید
حمیده
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله خانوم
19 مرداد 93 4:19
عکسای خیلی قشنگین منم برای عشق خاله پست جدید گذاشتم دوست داشتی سربزن
حمیده
پاسخ
چشم گلم باکمال میل
مامان آینده
19 مرداد 93 8:42
سلام چقدر به این سلاله خانم خوش گذشتهههههههههههه ماشاالله به این دختر خانم گلت همیشه به گردش و خوشی عزیزم ممنون که بهم سر میزنی
حمیده
پاسخ
خواهش میکنم گلم مرسی که اومدی
فاطمه ع
19 مرداد 93 22:34
چشم عزیزم بی بی معصومه لایق بدونه و بطلبه مارو حتما دعا گو هستم
حمیده
پاسخ
حتماً همینطوره عزیزم
خاله جووووونی
19 مرداد 93 23:51
موافقی با تبادل لینک؟!؟!
حمیده
پاسخ
مامان طاها و رها
21 مرداد 93 20:03
سلام عزیزم فقط برای عرض ادب و احترام
حمیده
پاسخ
سلام قربونتون برم همیشه توفکرتون هستم ندیده دوستتت دارم
مامان طاها و رها
23 مرداد 93 1:03
سلام،امروز به شما سلام نکردم روزم یه جوری بود فقط برای عرض ارادت به شما مهربانان
حمیده
پاسخ
سلام به روی ماهتون
✿نسیـــم✿
23 مرداد 93 9:13
فدا دلت بشم عزیزم ببخشید ولی واقعیته
حمیده
پاسخ
نسیم جون توروخدا اینجوری نگو عزیزم خدا خیلی بزرگه
زهرا
23 مرداد 93 18:28
ای بابا حمیده جون چرا آپ نمیکنی خسته شدم از بس عکس باغ پرندگان دیدم آپ کن و گرنه دیگه بهت سر نمیزنم خخخخخ
حمیده
پاسخ
چشم زهرا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد