ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخترم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

1394/3/24 11:36
نویسنده : حمیده
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ... مرسی که به یاد ما هستین ممنونیم از همتون ...من سلاله وسارا کوچولووووو

بچه ها خوبن الهی شکر سارا زردی داشت 4 روز تو بیمارستان موندم .... با گریه و خواهش وتمنا خواستم بیام

خونه بابای سارا وسلاله جون دستگاه اجاره کرد ودوست داشت برم خونه زودتر... خداروشکر دورزه اومد پاییین 

اما دوباره یه کم زرده دکتر گفت خیلی مهم نیست فقط شیر زیاد بخوره ومدفوعش نباید تیره باشه

سلاله خیلی شیطون شده وبی تعارف بگم اصلا گوش به حرفم نمیده با خواهرش خوبه دوسش داره فوق العاده 

اما خیلی نامحسوس وزیرکانه منو اذیت میکنه

حالا بگم از خودم دیشب فهمیدم بخیه هام چرک کرده ... دو سه روز بود درد داشتم متعجب بودم که چرا با گذشت 

1ماه من چرا دوباره دردام شروع شده!!!

که دیدم بلللللللللللللللللللله .... خیلی درد دارم بچه هااااا برام دعا کنید ... بعضی وقتا خیلی خسته ام

خییییییییییییییییییییییییییییییییییلیخندونک

پسندها (5)

نظرات (2)

مامانی و بابایی
25 خرداد 94 9:14
سلام عزیزم باز هم تبریک میگم انشاالله که چیز خاصی نیست و زود زود خوب میشی راستی یه عکس از سارا کوچولو بزار ببینیمش دیگه دلم آب شد.
مامان افسانه
26 خرداد 94 16:59
سلام حمیده جونم خوبی عزیزم خیلی اب پرتغال طبیعی بخور برای عفونت عالیه منم بخیه هام عفونت کرده بود و تا دو ماه درگیرش بودم اصلا نگران نباش و حتما جای بچیه ها تو با سشوار خشک نگهدار و چرک خشکن هاتو سر ساعت بخور این روزا خیلی زود میگذره عزیزم در مورد سلاله هم یکم بهش زمان بده تا دیروز یکی یدونه خونه بوده همه توجه ها سمت اون بوده حالا یهویی همه چیز براش عوض شده خیلی بهش توجه کن بذار بدونه و مطمئن بشه هنوز خیلی دوستش داری خیییلی بوووووس برای همتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد