ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دخترم

روزای پایانی من ونینی

1394/1/27 16:02
نویسنده : حمیده
470 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com سلام خاله ها من دیگه خسته شدم دوست دارم زودی از دل مامانم بپرم بیرونniniweblog.com

سلام دوستای گلم ... منم دیگه خسته شدم برام دعا کنید این روزای اخر هرروز قندم روچک میکنم اما اصلا بالا نیست ولی خدا بیامرزه پدر این دکترا رو که کلی بهم استرس دادن !!! 

اومدم بگم برام دعا کنید به خوبی خوشی این روزا بگذره بعدم بیام عکس دخترم رو سالم وخوشگل بذارم اینجا خاله هاش ببیننش................خواهش میکنم برام دعا کنید ...

بچه ها شاید دیگه این روزای اخری خیلی نتونم بیام ولی شما منو فراموش نکنید ...

دوستتون دارم niniweblog.com

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان افسانه
27 فروردین 94 16:42
سلوووووووووووووم بر دوست گردویی خودممممم خوبی ؟ میدونم چه روزای سختیه این اخریا اصلا انگاری نمیگذره و کش میاد منکه دیگه دیوانه شده بودم الکی هر روز میفتم دکتر میگفتم درد دارم دکترمم دیگه دستمو خونده بود ندیده میگفت طوریت نیست برو خونه من خام تو نمیشماگه خواستی خاطره زایمانمو بخونی تو صفحه اول وبم هست ولی خیییییییییییییییییییییییییییلی قشنگه راستی خیلی از شکمت عکس بگیر برای خودش خیلی این عکسها خاص خواهد شدان شاالله بعد زایمان زودی عکسشو بذاریاااا بووووووووووووووووووووووووووووس خیلی دلم برات تنگیده بود خیلی مراقبه خودتون باشین در پناه حق باشین
حمیده
پاسخ
مرسی دوست مهربونم خوشحالم که هستی
مامان آنیسا
29 فروردین 94 10:43
آخی عزیزم نگران نباش خانومی بالاخره این روزای سختم میگذره وتموم میشه زود ی خوشکل خانومت می یاد تو بغلت و این روزا واست میشه یه خاطره سخت و شیرین
حمیده
پاسخ
سلام عزیزدلم ...مرسی. برام دعاکنید خیلی
مامانی و بابایی
30 فروردین 94 12:34
سلام عزیزم خوبی؟ انشاالله به سلامتی نی نیت به دنیا میاد حمیده جون برای منم خیلی دعا کن تازه اقدام کردم انشاالله هر چه زودتر منم طعم مادر شدن و بچشم خیلی نگرانم. دوست دارم
حمیده
پاسخ
سلام عزیزم ایشالا به زودی باخبر خوش بیایی گلم ... حتما دعات میکنم اگه قابل باشم
**AZITA**
15 خرداد 94 14:20
سلام عزیزم مبارکت باشه من تازه فهمیدم خیلی خوشحال شدم قدمش براتون خیرباشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد