ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دخترم

پروانه کوچولوی من

1393/11/30 10:53
نویسنده : حمیده
426 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسای روز قبل از تولدشه که تو اتلیه خونگی خودم گرفتم ...

این دوتا لباسشم خودم دوختم ....niniweblog.com...

راستی میخوام توی اواسط اسفند موهاشو کوتاه کنم ...خودشم خیلی اذیت میشه برای شونه کردنش چون موهاش خیلی لخته هرجورببندم زود باز میشه ...

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مهربوون(محیا)
30 بهمن 93 11:27
پروانه کوچولو خیلی نازززز شدی... ماشاالله خوشگل بودی خوشگلتر شدی ... مامان هنرمند ... خیلی لباساش قشنگهههههه
مامان افسانه
3 اسفند 93 0:48
سلاااام پروانه معصوم و نازم خوبی خاله فدای صورتت چقدر ماه شدی چقدرررررررررررررررررررررر لباسات قشنگه خیلی بهت میاد بابا حمیده واسه خودت اوستایی هستیا بیتعارف میگم خیلی خوب دوختی خوشبحالت کاش منم بلد بودم عاشق خیاطی ام نهههههههههههههه موهاش حیفه کوتاه نکن یا حداقل از قدش بزن اونایی رو که زدی بیار بزن رو سر دنیا با مو دیده بشه بچه ام سرش به مو حساسیت داره
حمیده
پاسخ
عزیزم ...نگو اینجوری توروخدا زوده حالا درمیاد بذار بزرگتر بشه ....افسانه به خدا هم خودش کلافه شده هم من ...خودش پیشنهاد داده کوتاه کنیم
خاله نفس
3 اسفند 93 21:57
ماه شده ماه عالی چه ژست های موش بخوردت شیطون بلا بووس
حمیده
پاسخ
عزیزم ممنون نظر لطفته ...
مامان طاها و رها
14 اسفند 93 13:11
خیلی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی لایک داره
حمیده
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد