ما شدنمانما شدنمان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
سلالهسلاله، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
ساراکوچولوساراکوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخترم

برای دوستای گلم

1393/9/6 14:20
نویسنده : حمیده
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها ازمایشم رو روز دوشنبه دادم ...

برام خیلی دعا کنید از همتون ممنونم که به فکرمید ومدام سراغم رو میگیرید ... دوستای خوبم من خیلی فکرای منفی میکنم خیییییییییییییییییییییلی دست خودم نیست 

نذر شیرکردم ... نذر اجیل مشکل گشا کردم ... niniweblog.com

همش میگم خدایا یعنی میشه بچم رو صحیح وسالم بغل بگیرم بدون هیچ مشکلی خدااااایاااااااااااااniniweblog.comniniweblog.com

بچه ها باورتون نمیشه الان که این فکرو خیال اذیتم میکنه یاد اشتباهات وگناهامو قصورام میافتم ولی دوراز جون شما ادمیزاد چشم سفید تراز این حرفاست ... خودمومیگم دوستای گلم 

بچه ها ازتون خیلی ممنونم گفته 13 اذر زنگ بزنم ببینم جواب ازمایشم اماده شده یانه ... برام دعا کنید ... 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان مبینا
6 آذر 93 14:38
سلام. دخملت خیلی ماهه بازم میام پیشت تو هم بهم سر بزن خوشحال میشم
حمیده
پاسخ
ممنون گلم مرسی که سرزدی عزیزم برام دعا کن
مامان افسانه
7 آذر 93 0:34
سلام حمیده جونم خوبی به امید خدا طوری نیست تو رو خدا اینقدر استرس نداشته باش نمیدونم داری با اون بچه چیکارمیکنی به قران من سر دنیا اونقدر استرس کشیدم الان دارم نتیجه اش رو میبینم البته خدا از باعثش نگذره من تو رو خیلی درک میگنم ولی به خدا توکل کن قران زیاد بخون سوره بلد خیلی خوبه برای بچه عالیه نذرت هم ان شاالله حتما قبوله دوست نازنینم کدوممون بی گناهیم ولی خدا خیلی بزرگه هیچوقت تقاص این شکلی نمیکنه خدا ارحم الراحمینه این فکرها رو نکن به مهربونی خدا فکر کن صلوات زیاد بگو کلا ذکر ها معجزه میکنه عزیزم خودت و فرشته درونت رو به خدای قران میسپارم یادت نره فقط ارامش ویاد خدااااااااااا همین
حمیده
پاسخ
...واااای افسانه حرفات خیلی ارومم میکنه خیلی دوست دارم ... افسانه پس اگه تو 15 هفته باشم میترسم دوباره ازمایشم مشکوک بشه چیکارکنم چون باید تو 16 هفته میرفتم من فکرکنم سونو گرافیم سن جنین رو اشنباه زده چیکارکنم ؟ 4ابان زده بود 11هفته و3روز ... انگار 3،4روز بیشتر زده ... درسته؟
زهرا
15 آذر 93 11:56
عزیز دلم امیدوارم نی نی تو صحیح و سلامت بگیری توی بغلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم می باشد